Jump to content

De put met de bodybags

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Als je een tijde in San Fiero de politie achter je aan hebt en je bent te voet zeggen ze soms: "i'll drop you in a hole with a bodybag!'. Zou de politie in SF dan de dades van die bodybagput in de Las venturas woestijn zijn??

Bewerkt: door Miyamoto
  • Reacties 71
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Miyamoto

10

• gta dylan

4

• LBG

3

• Dutchy3010

3

Geplaatst:

Er is een groot gat gegraven in de Desert, waar een paar lijken in liggen, je ziet dat ook in dit filmpje.

Dat gat vindt je bij Area 61, vlakbij je grote vliegveld, kijk het filmpje maar eens, dan zie je waar het is.

Geplaatst:

Volgens het GTA: San Andreas The Introduction filmpje hebben twee Mafiagasten die lijken gemaakt, en gedumpt in de woestijn. Misschien heeft R* wél gedacht dat ze het leuk vonden om een soort verwijzing daarvan te geven d.m.v. die ene zin die dan een politieagent opnoemt, maar voor de rest is het volgens mij niets bijzonders. ;)

Geplaatst:

Ik heb dat filmpje van de Introduction ook een keer gezien maar ik had er niet bij stil gestaan dat dat door die mafiagasten gedaan zou kunen zijn.

Geplaatst:

Dat is toch al heel lang bekend.

Maar in het introductie filmpje zag ik ook twee gasten die een gat met boddybags zaten te graven, maar was het eigenlijk wel dat gat met die bodybags?

Maar in het introductie filmpje zag ik ook twee gasten die een gat met boddybags zaten te graven, maar was het eigenlijk wel dat gat met die bodybags?

Goede vraag, erterer0!

Daar twijfel ik ook al een tijdje aan... Misschien zijn die helemaal niet die put met de bodybags aan het graven!

Trouwens die omgeving in het Introduction filmpje klopt niet met de omgeving van de put met de bodybags...

Edit:

ik heb het filmpje nog eens bekeken en er is ook een beetje gras tezien bij die plaats waar die mafiagasten staan te graven en ook véél minder hoge rotsen en ook minder gewone rotsen, ook zie je op de achtergrond de beruchte penis-rots uit San Andreas. En daarbij, 1 man kan nooit z'on put graven(je ziet in dat filmpje ook dat die put niet zo diep KAN zijn) En ze begroeven maar 1 man.

Bron van het filmpje: Google Video: The Introduction

Bewerkt: door Miyamoto
Geplaatst:

Myamoto, daar heb je wel een punt. Misschien kan iemand een mailtje sturen naar Rockstar, ofzo?

Laterz,

EE Seeker

Geplaatst:

Dat heeft niet zo veel zin, waarschijnlijk krijg je dan toch een gecomputiriseerd (niet helemaal goed gespeld geloof ik) mailtje of ze antwoorden helemaal niet

Geplaatst:

dit is niet de plek* hoor dit is op een berg daar in de buurt en op het laatst zie je nog net dat hij hem weer gaat dicht gooien.

*ik denk eerder aan de plek waar je een keer 2 mannetjes moet op halen en dan naar de snacker farm moet gaan.

Goede vraag, erterer0!

Daar twijfel ik ook al een tijdje aan... Misschien zijn die helemaal niet die put met de bodybags aan het graven!

Trouwens die omgeving in het Introduction filmpje klopt niet met de omgeving van de put met de bodybags...

Edit:

ik heb het filmpje nog eens bekeken en er is ook een beetje gras tezien bij die plaats waar die mafiagasten staan te graven en ook véél minder hoge rotsen en ook minder gewone rotsen, ook zie je op de achtergrond de beruchte penis-rots uit San Andreas. En daarbij, 1 man kan nooit z'on put graven(je ziet in dat filmpje ook dat die put niet zo diep KAN zijn) En ze begroeven maar 1 man.

Bron van het filmpje: Google Video: The Introduction

en die zogenaamde "dumpers" gooien één te zien lijk in de put en als je zelf kijkt liggen er opeens lijkzakken

Bewerkt: door Anton van Hussel

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...