Jump to content

De put met de bodybags


Miyamoto

Recommended Posts

@ wakkiegeslacht, ik heb net effen een map gemaakt, het is dus naast las venturas, rechtsbovenin op de kaart, bij je eigen vliegveld zeg maar.

efweffwe0ne.png

en jongens, ik ben ook even op onderzoek gegaan. ik kan niets nieuws vinden, ik dacht misschien dat de bobcat die bij het graf staat een identieke kentekenplaat zou hebben (net als Denise, Ryder, Sweet e.d.) maar elke keer staat er een andere auto (andere kleur en ander kentekenplaat) dus ik zou het ook niet meer weten

Kom nou wat tegen! Ik heb diezelfde map die jij hebt, maar ik heb een van het Internet gehaald... :bonk:

eh...moeten we daarvoor in dit topic posten (niet slecht bedoeld ;) )

ONTOPIC:hier zijn al zoveel topics over geweest...mischien zijn die lijkzakken er gewoon ingedumpd zonder enige misdadiger...ik bedoel hiermee dat R* gewoon de lijkzakken hier heeft geplaatst zonder er een dader voor te vinden..

over de Introduction video:de plaatst is niet hetzelfde als de plaats waar de lijkzakken liggen...

dus zijn er dan nog opties?...

Greetz ;)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 71
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Miyamoto

    10

  • gta dylan

    4

  • LBG

    3

  • Dutchy3010

    3

Er is een groot gat gegraven in de Desert, waar een paar lijken in liggen, je ziet dat ook in dit filmpje.

Dat gat vindt je bij Area 61, vlakbij je grote vliegveld, kijk het filmpje maar eens, dan zie je waar het is.

Kan je dat filmpje ook opslaan? En zo nee, hij zit bij die Soundtrack van GTA SA maar kan je die soundtrack nog kopen in de winkels ook (niet via internet).

Link to comment
Delen op andere websites

Lijkzakken zijn in films altijd zwart/grijs. In Nederland gebruiken ze ligtgrijze lijkzakken.

Maar het lijkt me wel erg duidelijk dat het lijkzakken zijn, het is precies die vorm en grootte en vuilniszakken zien er toch wel erg anders uit.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is toch al heel lang bekend.

Maar in het introductie filmpje zag ik ook twee gasten die een gat met boddybags zaten te graven, maar was het eigenlijk wel dat gat met die bodybags?

Goede vraag, erterer0!

Daar twijfel ik ook al een tijdje aan... Misschien zijn die helemaal niet die put met de bodybags aan het graven!

Trouwens die omgeving in het Introduction filmpje klopt niet met de omgeving van de put met de bodybags...

Edit:

ik heb het filmpje nog eens bekeken en er is ook een beetje gras tezien bij die plaats waar die mafiagasten staan te graven en ook véél minder hoge rotsen en ook minder gewone rotsen, ook zie je op de achtergrond de beruchte penis-rots uit San Andreas. En daarbij, 1 man kan nooit z'on put graven(je ziet in dat filmpje ook dat die put niet zo diep KAN zijn) En ze begroeven maar 1 man.

Bron van het filmpje: Google Video: The Introduction

en die zogenaamde "dumpers" gooien één te zien lijk in de put en als je zelf kijkt liggen er opeens lijkzakken

anton er zijn 2gaten 1 met zaken erom en de 2de isdie met die bobcat die gwoon zakloos gat in ging moetje niej heen gaan hoor wordje doodgeknalt door zo`nn rocket shooter from area 96 je ben geinfomeerd
Link to comment
Delen op andere websites

Nee je kunt hem niet opslaan, waarom wil je dat dan?

Dan kan ik hem op mijn PSP en mijn andere PC zetten (daar staan alle GTA's op) want daar heb ik geen internet. Ik vind het wel een goed filmpje.

The Introduction

Dit is de link naar het filmpje. Naast het filmpje staat een balk waar je de bestanden voor Google Video Player en PSP kunt opslaan. Er staan ook links bij hoe je GVP moet downloaden en filmpjes op je PSP kunt zetten.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 maanden later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...