Jump to content

De put met de bodybags


Miyamoto

Recommended Posts

Hier heb ik een kaartje voor je:

Dit is trouwens de pagina op WikiGTA, waar de Easter Egg een klein beetje verklaart staat. Als je graag wil weten hoe deze lijken daar terecht zijn gekomen, dan raad ik je aan om even de Introduction van GTA San Andreas te bekijken!

Veel plezier. :cya:

Bewerkt: door Svenie
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 71
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Miyamoto

    10

  • gta dylan

    4

  • LBG

    3

  • Dutchy3010

    3

Hier heb ik een kaartje voor je:

Dit is trouwens de pagina op WikiGTA, waar de Easter Egg een klein beetje verklaart staat. Als je graag wil weten hoe deze lijken daar terecht zijn gekomen, dan raad ik je aan om even de Introduction van GTA San Andreas te bekijken!

Veel plezier. :cya:

wat je nou als laatste zegt klopt niet, in de introduction kom je helemaal niks nieuws over die lijken te weten, er is ook weinig over te weten, het zijn gewoon lijken, gedumpt vanuit de bobcat met open achterbak die daar in de buurt staat.
Link to comment
Delen op andere websites

Er is wel wat over te weten... ik geloof dat het ook in het filmje staat die bij de speciale iditie zat.

Ik weet dit niet zeker maar ik zal het even nakijken

julie hebben gedeeltelijk gelijk, in the introduction word inderdaad ook 1 lijk gedumpt, ook in de desert, maar niet in die put. waar het wel word gedumpt is in het spel niks terug te vinden.
Link to comment
Delen op andere websites

Er is wel wat over te weten... ik geloof dat het ook in het filmje staat die bij de speciale iditie zat.

Ik weet dit niet zeker maar ik zal het even nakijken

julie hebben gedeeltelijk gelijk, in the introduction word inderdaad ook 1 lijk gedumpt, ook in de desert, maar niet in die put. waar het wel word gedumpt is in het spel niks terug te vinden.

Ja, ik zie het nu ook, er wordt 1 lijk gedumpt.. maar die zit ook niet in een lijkzak.

Maar mischien heeft hij er wel mee te maken :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

hoi, ik las net die topic over de gróte EE, :cab:

maar misschien is ie allang gevonden, alleen nog niet opgelost.

namelijk die EE over die lijken in de woestijn.

zover ik weet is die nog niet opgelost, en hij is aardig groot, als je gaat onderzoeken wie de lijken zijn, wie ze heeft vermoord, hoe ze zijn vermoord enzovoort.

als je dit helmaal uit wil zoeken, heb je toch wel een aardig grote EE. :?:?:?

Bewerkt: door jaspervermeulen
Link to comment
Delen op andere websites

welkom op het forum! :cya: ik zelf denk dat dit zomaar wat lijken zijn die niks voorstellen, anders zou het ondertusen toch vast wel gevonden zijn?

>>> Door Dutchy3010: Alle vandaag aangemaakte topics over lijkzakken/bodybags samengevoegd met een reeds bestaande variant.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Wil iemand a.u.b. even aan mij vertellen waar nou precies de put met de bodybags in de woestijn ligt want ik kan hem maar niet vinden. Misschien een kaartje waar de locatie op staat? Ik wil hem namelijk heel graag met mijn eigen ogen bekijken.

>>> Door Dutchy3010: Kijk voortaan even verder dan je neus lang is, want dan had je gezien dat dit antwoord gisteren nog in dit topic is gegeven... Topics samengevoegd dus.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Wil iemand a.u.b. even aan mij vertellen waar nou precies de put met de bodybags in de woestijn ligt want ik kan hem maar niet vinden. Misschien een kaartje waar de locatie op staat? Ik wil hem namelijk heel graag met mijn eigen ogen bekijken.

Bekijk dit topic een goed. In deze post staat het kaartje. Gebruik voortaan de Zoekfunctie ;)

Link to comment
Delen op andere websites

het is maar een mogelijkheid hoor maar bij die missie van the truth dat je die jetpack moet jatten in area 96 hoor je een stem iets zeggen over aliens dus miss zijn dat mislukte expirimenten die gedumpt moesten worden...

Joey :bier:

EDIT:sorry voor de late post

Bewerkt: door skater
Link to comment
Delen op andere websites

Hey ik krijg ineens een idee.. jullie zeggen toch dat bij die missie dat je die jetpack moet stelen iemand iets hoort zeggen over aliens en dat die het misschien gedaan hebben.. Als jou nou eens tijdens en/of voor de missie en/of terwijl je het jetpack op het einde wegbrengt bij dat massagraf gaat kijken, misschien is er dan wel iets veranderd.. b.v. dat er ineens iemand of iets in die Bobcat zit, dat er zichtbare lijken liggen, of dat je die Bobcat ziet wegrijden.. Het lijkt vergezocht.. maar misschien een idee..

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...