Jump to content

De put met de bodybags


Miyamoto

Recommended Posts

  • 3 weken later...
  • Reacties 71
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Miyamoto

    10

  • gta dylan

    4

  • LBG

    3

  • Dutchy3010

    3

Er gaan toch geruchten dat er een massamoordenaar in San Andreas is? Misschien eheft dit er iets mee te maken...

die ''roddel'' over de '''massamoordenaar'' is al zolang rondgegaan maar desondanks :)

P.S. die ''alien'' kan wel waar zijn want ik heb een bijzondere ontdekking gedaan... maar de topic werd afgesloten :ch:

Link to comment
Delen op andere websites

P.S. die ''alien'' kan wel waar zijn want ik heb een bijzondere ontdekking gedaan... maar de topic werd afgesloten :ch:

Zucht... Rockstar heeft zelf bevestigd dat er geen aliens, UFO's e.d. in het spel zitten...

verklaar dan maar eens die foto's in de lil' probe inn?

als er geen aliens of ufo's zijn waarom dan wel die foto's ervan?

Link to comment
Delen op andere websites

P.S. die ''alien'' kan wel waar zijn want ik heb een bijzondere ontdekking gedaan... maar de topic werd afgesloten :ch:

Zucht... Rockstar heeft zelf bevestigd dat er geen aliens, UFO's e.d. in het spel zitten...

verklaar dan maar eens die foto's in de lil' probe inn?

als er geen aliens of ufo's zijn waarom dan wel die foto's ervan?

Dat is natuurlijk een grapje van Rockstar. Ze wisten dat iedereen nu zo zou denken, en het zou gaan zoeken, en dan blijft San Andreas natuurlijk leuk. Zolang er raadsels zijn, blijven mensen het spel spelen en behoudt het zijn populariteit.

Link to comment
Delen op andere websites

Door bestaande feiten met elkaar te vergelijken.

dat heten verwijzingen,voorbeeld:

De Disgraceland Wedding Chapel heet ongetwijfeld naar 'Graceland', het landgoed van Elvis Presley

Klik

Sharon Stone:

Een van de mensen op straat in Los Santos is gebaseerd op de rol van Sharon Stone in de film Basic Instinct

Natuurlijk is er ook google waar er veel erg veel info over San Andreas staat.

Ofwel pure kennis ^_^

Btw krijgt Lantyz geen Emails van Rockstar ofzo?

IB

Bewerkt: door ICE BANANA
Link to comment
Delen op andere websites

ik stond vlakbij de LiL probe in in het donker en toen zag ik een groote gekleurde streep in de lucht ik had geen camera bij me maar als ik hem weer zie maak ik een foto ik probeer ook steeds met een hydra er tekomen maar ik kom niet dichterbij en nee dit is geen vliegtuig

Link to comment
Delen op andere websites

Interessante weetjes:

- In de Lil' Probe Inn hangt een kaart waarop verschillende punten staan aangegeven. Precies dezelfde kaart hangt in Toreno's "huis" (waar die microfoon staat)

- In GTA SA The Introduction begraven 2 Sindacco's een kerel. Deze man is een Sindacco genaamd Mick die eigenlijk Caligula's zou gaan besturen, maar Salvatore Leone wilde een neutrale partij (Ken Rosenberg), dus Mick werd vermoord. Er is geen bewijs dat Mick één van de personen in de bodybags is.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...