azert Geplaatst: 3 december 2006 Rapport Geplaatst: 3 december 2006 kan mss een idee zijn, ik zal het eens uitpreberen Reageren
Koen729 Geplaatst: 21 december 2006 Rapport Geplaatst: 21 december 2006 Er gaan toch geruchten dat er een massamoordenaar in San Andreas is? Misschien eheft dit er iets mee te maken... Reageren
Steel Dogg Geplaatst: 21 december 2006 Rapport Geplaatst: 21 december 2006 Er gaan toch geruchten dat er een massamoordenaar in San Andreas is? Misschien eheft dit er iets mee te maken... die ''roddel'' over de '''massamoordenaar'' is al zolang rondgegaan maar desondanks P.S. die ''alien'' kan wel waar zijn want ik heb een bijzondere ontdekking gedaan... maar de topic werd afgesloten Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 21 december 2006 Rapport Geplaatst: 21 december 2006 P.S. die ''alien'' kan wel waar zijn want ik heb een bijzondere ontdekking gedaan... maar de topic werd afgesloten Zucht... Rockstar heeft zelf bevestigd dat er geen aliens, UFO's e.d. in het spel zitten... Reageren
PB_soldier Geplaatst: 22 december 2006 Rapport Geplaatst: 22 december 2006 P.S. die ''alien'' kan wel waar zijn want ik heb een bijzondere ontdekking gedaan... maar de topic werd afgesloten Zucht... Rockstar heeft zelf bevestigd dat er geen aliens, UFO's e.d. in het spel zitten... verklaar dan maar eens die foto's in de lil' probe inn? als er geen aliens of ufo's zijn waarom dan wel die foto's ervan? Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 22 december 2006 Rapport Geplaatst: 22 december 2006 P.S. die ''alien'' kan wel waar zijn want ik heb een bijzondere ontdekking gedaan... maar de topic werd afgesloten Zucht... Rockstar heeft zelf bevestigd dat er geen aliens, UFO's e.d. in het spel zitten... verklaar dan maar eens die foto's in de lil' probe inn? als er geen aliens of ufo's zijn waarom dan wel die foto's ervan? Dat is natuurlijk een grapje van Rockstar. Ze wisten dat iedereen nu zo zou denken, en het zou gaan zoeken, en dan blijft San Andreas natuurlijk leuk. Zolang er raadsels zijn, blijven mensen het spel spelen en behoudt het zijn populariteit. Reageren
Lantyz Geplaatst: 22 december 2006 Rapport Geplaatst: 22 december 2006 De Lil' Probe'Inn is een parodie op de Little A'Le'Inn, een café in de buurt van Area 51 dat geheel in het teken van buitenaards leven staat. Vandaar alle foto's van UFO's in de Lil' Probe'Inn. Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 22 december 2006 Rapport Geplaatst: 22 december 2006 vraagje lantyz, hoe weet jij dit allemaal? Reageren
Ice Banana Geplaatst: 22 december 2006 Rapport Geplaatst: 22 december 2006 (bewerkt) Door bestaande feiten met elkaar te vergelijken. dat heten verwijzingen,voorbeeld: De Disgraceland Wedding Chapel heet ongetwijfeld naar 'Graceland', het landgoed van Elvis Presley Klik Sharon Stone: Een van de mensen op straat in Los Santos is gebaseerd op de rol van Sharon Stone in de film Basic Instinct Natuurlijk is er ook google waar er veel erg veel info over San Andreas staat. Ofwel pure kennis Btw krijgt Lantyz geen Emails van Rockstar ofzo? IB Bewerkt: 22 december 2006 door ICE BANANA Reageren
raymondoo Geplaatst: 26 december 2006 Rapport Geplaatst: 26 december 2006 ik stond vlakbij de LiL probe in in het donker en toen zag ik een groote gekleurde streep in de lucht ik had geen camera bij me maar als ik hem weer zie maak ik een foto ik probeer ook steeds met een hydra er tekomen maar ik kom niet dichterbij en nee dit is geen vliegtuig Reageren
jvl50 Geplaatst: 1 januari 2007 Rapport Geplaatst: 1 januari 2007 raymondoo, je bent al de zoveelste die is vergeten waar deze topic over gaat kijk anders bij de topic ill probe inn Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 3 januari 2007 Rapport Geplaatst: 3 januari 2007 Interessante weetjes: - In de Lil' Probe Inn hangt een kaart waarop verschillende punten staan aangegeven. Precies dezelfde kaart hangt in Toreno's "huis" (waar die microfoon staat) - In GTA SA The Introduction begraven 2 Sindacco's een kerel. Deze man is een Sindacco genaamd Mick die eigenlijk Caligula's zou gaan besturen, maar Salvatore Leone wilde een neutrale partij (Ken Rosenberg), dus Mick werd vermoord. Er is geen bewijs dat Mick één van de personen in de bodybags is. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.