~Mario~ Geplaatst: 6 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 6 mei 2006 Ik hoop dat het the mafia lukt!!!!!!!!!! Reageren
Grove St. Geplaatst: 6 mei 2006 Rapport Geplaatst: 6 mei 2006 Je kan ook PHPbb nemen, zonder reclame en met best goede beveiliging. Reageren
Dizcid Geplaatst: 6 mei 2006 Rapport Geplaatst: 6 mei 2006 Ik instaleer wel Invision Power Board 1.3 als je Wilt. heb je een beveiling update gedaan, je kan er 1 op het forum van IPB vinden, iets van postparser.php. Hier staat die security update van IPB 1.3 http://forums.invisionpower.com/index.php?showtopic=160633 Reageren
Follow Geplaatst: 6 mei 2006 Rapport Geplaatst: 6 mei 2006 Je kan ook PHPbb nemen, zonder reclame en met best goede beveiliging. IPB 1.3 heeft ook geen reclame, kijk maar bij mij op het forum, als je invisionfree doet heb je wel reclame. Reageren
Grove St. Geplaatst: 6 mei 2006 Rapport Geplaatst: 6 mei 2006 Je kan ook PHPbb nemen, zonder reclame en met best goede beveiliging. IPB 1.3 heeft ook geen reclame, kijk maar bij mij op het forum, als je invisionfree doet heb je wel reclame. Ik zie toch echt op mijn oude forum ads.. Klik Reageren
Follow Geplaatst: 6 mei 2006 Rapport Geplaatst: 6 mei 2006 Die forum is hehost door invisionfree en ik zei: IPB 1.3 heeft geen reclame als je invisionfree doet heb je wel reclame. Reageren
Grove St. Geplaatst: 6 mei 2006 Rapport Geplaatst: 6 mei 2006 Die forum is hehost door invisionfree en ik zei:IPB 1.3 heeft geen reclame als je invisionfree doet heb je wel reclame. Rustig.. Adem inen adem uit Reageren
~Mario~ Geplaatst: 7 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 7 mei 2006 Heeft iemand al een forum voor me gemaakt? Reageren
The Mafia Geplaatst: 7 mei 2006 Rapport Geplaatst: 7 mei 2006 Ik wil wel Invision Power Board 1.3 instaleren maar heb jij wel een Host ? Reageren
Ferre Geplaatst: 7 mei 2006 Rapport Geplaatst: 7 mei 2006 Volgens mij weet hij helemaal niet hoe het allemaal gaat. Zo kun je een forum maken: Forum maken Stap 1: Kijk even in de Master Tutorial List. Daar staat een tut om IPB 1.3 te installeren, deze. Stap 2: Voor een forum moet je een host hebben. Neem bijv. Byethost. Maak hier eventje een account. Stap 3: Volg de tut om IPB te installeren. Reageren
Juice Geplaatst: 7 mei 2006 Rapport Geplaatst: 7 mei 2006 Volgens mij weet hij helemaal niet hoe het allemaal gaat. Zo kun je een forum maken:Forum maken Stap 1: Kijk even in de Master Tutorial List. Daar staat een tut om IPB 1.3 te installeren, deze. Stap 2: Voor een forum moet je een host hebben. Neem bijv. Byethost. Maak hier eventje een account. Stap 3: Volg de tut om IPB te installeren. Maar als je bij InvisionFree.com en forum aanmaakt, dan hoef je toch geen host enzo te hebben? Reageren
Advancegta Geplaatst: 7 mei 2006 Rapport Geplaatst: 7 mei 2006 Ik wil wel Invision Power Board 1.3 instaleren maar heb jij wel een Host ? is er neitr ergens een gratis host dan? Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 7 mei 2006 Rapport Geplaatst: 7 mei 2006 (bewerkt) Nou zo makkelijk klinkt het allemaal niet. Je moet wel heel goed met computers zijn. Mischien is Dit wat. Of Dit. Ik zou iniedergeval niet zijn makkelijk forummetje nemen. Bewerkt: 7 mei 2006 door denkaanhenk Reageren
Ferre Geplaatst: 7 mei 2006 Rapport Geplaatst: 7 mei 2006 Volgens mij weet hij helemaal niet hoe het allemaal gaat. Zo kun je een forum maken:Forum maken Stap 1: Kijk even in de Master Tutorial List. Daar staat een tut om IPB 1.3 te installeren, deze. Stap 2: Voor een forum moet je een host hebben. Neem bijv. Byethost. Maak hier eventje een account. Stap 3: Volg de tut om IPB te installeren. Byethost is gratis. Volg gewoon deze stappen, en jij hebt een forum Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.