~Mario~ Geplaatst: 7 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 7 mei 2006 Ja maar waar staat dat dan? Reageren
Follow Geplaatst: 7 mei 2006 Rapport Geplaatst: 7 mei 2006 (bewerkt) Volgens mij archive in Nee, Het moet bij Lang, maak daar een map met de naam NL en zet daar alle bestanden in. Dan moet je bij de admincp naar het volgende: System Settings -> Global Settings Daar kan je de standaard taal aanpassen. Edit: Ik zie dat je gehost hebt Forumer, volgensmij kan het dan niet. Bewerkt: 7 mei 2006 door Follow Reageren
~Mario~ Geplaatst: 7 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 7 mei 2006 En dan, kan het echt helemaal niet? Reageren
Follow Geplaatst: 7 mei 2006 Rapport Geplaatst: 7 mei 2006 Weet ik niet zeker, ik zal wel eens gaan kijken, ik registreer 1 dan even. Reageren
~Mario~ Geplaatst: 7 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 7 mei 2006 Bedankt ik heb het toch wel nodig! Reageren
Follow Geplaatst: 7 mei 2006 Rapport Geplaatst: 7 mei 2006 Ligt het aan mij of duurt het registreren lang, zit al 5 minuten bezig met de aanmaak pagina teladen Reageren
~Mario~ Geplaatst: 7 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 7 mei 2006 Nee hoor ben je u al geregistreert dan? Registreer eens opnieuw dan! Reageren
Follow Geplaatst: 7 mei 2006 Rapport Geplaatst: 7 mei 2006 Nee hoor ben je u al geregistreert dan?Registreer eens opnieuw dan! Al eens gedaan, maar lukt niet Iemand anders wilt het misschien wel proberen. Reageren
~Mario~ Geplaatst: 7 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 7 mei 2006 Hoe heb jij jeeigen forum dan zo gekregen follow? Reageren
Dizcid Geplaatst: 7 mei 2006 Rapport Geplaatst: 7 mei 2006 Als je een taal wilt installeren bij IPB 1.3 moet je het zo doen. 1. Upload het taal bestand naar de map archive in (als het goed is is het een .tar bestand). 2. Ga naar Languages --> Import a Language als het goed is staat de de taal en importeer. Maar ik weet niet of het bij Forumer kan, heb je dat FTP toegang? Reageren
~Mario~ Geplaatst: 7 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 7 mei 2006 Waar kan ik dan zo,n forum krijgen als follow? En in het Nederlands? Reageren
Follow Geplaatst: 7 mei 2006 Rapport Geplaatst: 7 mei 2006 Klik Je moet het nu zelf installeren en uploaden, het beste kan je vragen of iemand deze wilt intalleren, want dit is best lastig, want je moet een mysql database enal aanmaken. Reageren
~Mario~ Geplaatst: 7 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 7 mei 2006 Nou daar valt niets aan te installeren, kan iemand het niet voor mijn zo maken? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.