Damos Geplaatst: 7 mei 2006 Rapport Geplaatst: 7 mei 2006 Dan moet je wel eerst een goeie host hebben. Reageren
~Mario~ Geplaatst: 7 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 7 mei 2006 Invision power board??????? Reageren
Dizcid Geplaatst: 7 mei 2006 Rapport Geplaatst: 7 mei 2006 Als ik jouw was zou ik gewoon wat je nu hebt houden en niet installeren wat je snap er niks van. Reageren
~Mario~ Geplaatst: 7 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 7 mei 2006 Ik wil het zo graag een Nederlands forum, ik smeek het jullie echt waar, Please, miemand help me hiermee, ik smeek het julie!!!!!!!! Reageren
Damos Geplaatst: 7 mei 2006 Rapport Geplaatst: 7 mei 2006 Moet je ff eerst registreren op byethost.com of een andere host de my sql en php ondersteund. Reageren
~Mario~ Geplaatst: 7 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 7 mei 2006 Is invision power board dan niet goed genoeg? Reageren
-Roy- Geplaatst: 7 mei 2006 Rapport Geplaatst: 7 mei 2006 Je hebt toch een host nodig om ipb te uploaden. Ik denk dat je eerst maar eens wat research moet doen over site's en dergelijken. Want met de kennis die je nu hebt kom je niet ver. Reageren
~Mario~ Geplaatst: 8 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 8 mei 2006 Nee van het maken van een forum heb ik ook niet echt veel verstand! Daarom vraag ik ook al er iemand voor mijn een mooi forum wil maken? Reageren
Damos Geplaatst: 9 mei 2006 Rapport Geplaatst: 9 mei 2006 Zoek eerst een gratis host en met php en mysql En als het kan ook een ftp uploader Reageren
~Mario~ Geplaatst: 9 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 mei 2006 Is forumer up ook goed dan? Reageren
-Roy- Geplaatst: 9 mei 2006 Rapport Geplaatst: 9 mei 2006 Als je het Nederlands wilt niet. Ik kan je Freehostia aan raden. Het heeft alles wat je nodig hebt en het is redelijk snel. Echt iets voor jou. Reageren
Rullez Geplaatst: 9 mei 2006 Rapport Geplaatst: 9 mei 2006 (bewerkt) waarom hou je het niet gewoon engels en zoek je iemand die het voor je doet zo vaak zit je er nit in hoor teminste ik zit er niet vaak in op mijn eigen forum ik wil het wel voor je doen Bewerkt: 9 mei 2006 door zonnet Reageren
~Mario~ Geplaatst: 9 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 mei 2006 Tjaa bestaat er niet een goed forum in het Nederlands dan? Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 9 mei 2006 Rapport Geplaatst: 9 mei 2006 Tja er bestaan mods voor IF(Invision free) om je forum nederlands te krijgen maar dit is volgens mij illegaal. Reageren
Follow Geplaatst: 9 mei 2006 Rapport Geplaatst: 9 mei 2006 Tja er bestaan mods voor IF(Invision free) om je forum nederlands te krijgen maar dit is volgens mij illegaal. Is niet illegaal, en het is geen mod, maar een code. En die code heb ik gepost in dit topic (Pagina 2, niet te missen!) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.