Typhoon Geplaatst: 6 mei 2006 Rapport Geplaatst: 6 mei 2006 Ja, we hebben geruchten gehoord, en het was vrijwel zeker dat call of duty 3 eraan kwam. Maar nu, het is niet voor de pc? Dit schokkende feit kwamen we al 2/3 dagen geleden tegen, en nu krijgen we een trailer/teaser van de xbox360/ps3 versie. Hier kun je het filmpje bekijken. Het rare is, ze tonen de pc versies zonder de sequel te maken voor de pc. Hevige discussies zijn al losgebroken, en hopelijk komt er toch nog een titel voor de pc. Bron: Callofduty-2.nl ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Ik heb hem even gezien, en het lijkt wel vet tot nu toe, ik hoop eigenlijk wel dat hij op de pc komt, anders zou het heel erg jammer vinden. Wat vinden jullie ervan? Reageren
SamShine Geplaatst: 6 mei 2006 Rapport Geplaatst: 6 mei 2006 Ik ken CoD niet zo goed! Maar concurentie is weer goed voor de andere games! Ik zou zeggen: Hoe meer games hoe beter Trailer ziet er ook goed uit! Alleen jammer dat ze weer de tweede wereldoorlog gebruiken! Dit word een hevige oorlog ( ) als de PS3 uitkomt! BiA: Hellway (in NE!) en CoD3, alleen jammer dat we nog niks van battlefield 3 hebben gezien (en van Socom4)! En Ghost Recoon is er natuurlijk ook nog... Reageren
Damos Geplaatst: 6 mei 2006 Rapport Geplaatst: 6 mei 2006 ik hoop ook dat hij voor de pc uitkomt anders zou het erg jammer zijn. Reageren
killerfist Geplaatst: 6 mei 2006 Rapport Geplaatst: 6 mei 2006 Ik hoop ook dat ie voor de pc uitkomt, speelt veel beter dan op consoles(naar mijn mening) Reageren
-Roy- Geplaatst: 6 mei 2006 Rapport Geplaatst: 6 mei 2006 Ik zou het erg jammer vinden. Ik heb alleen maar een pc en ik ga niet speciaal voor een spel een console kopen. Reageren
SamShine Geplaatst: 7 mei 2006 Rapport Geplaatst: 7 mei 2006 Ik zou het erg jammer vinden. Ik heb alleen maar een pc en ik ga niet speciaal voor een spel een console kopen. Ik denk dat dit zo word gedaan omdat ze dan zich volledig kunnen laten gaan in de graphics! Omdat de PS3 en de 360 ongeveer evenmooie graphics op je tv kunnen toveren! De Wii meer om de gameplay, waarbij de ook moeten gaan letten op de graphics omdat de Wii niet z'n krachtpatser is! Als ik even een korte voorspelling mag doen: Eerst release van : 360 versie/PS3 versie Daarna eentje van de Wii versie! Waarom? Eerst verhaallijn ect bedenken (oke, de verhaallijn van de WWII staat al vast maartoch) en alles eromeen bedenken. Daarna moeten ze de gameplay gaan aanpassen aan de Wii (veel Succes Infinity Ward ' Reageren
Damos Geplaatst: 7 mei 2006 Rapport Geplaatst: 7 mei 2006 Maar op de computer worden steeds nieuwe dingen gebracht goed genoeg voor call of duty 3. Reageren
SummerBase Geplaatst: 7 mei 2006 Rapport Geplaatst: 7 mei 2006 Ik zou dit zelf enorm jammer vinden, maar niet te vergeten dat GTA-series ook altijd eerst op de PS uit komt. Volgens mij komt dat omdat de configuratie daar vast staat daar hoeven ze dus geen rekening te houden met eventuele oudere systemen. Zo gaat het hier waarschijnlijk ook, eerst het spel maken en dan verder ontwikkelen voor de pc. Dat denk ik dan, maar volgens mij komt er heus nog wel een pc versie. Kunnen ze zat geld aan verdienen, mijn €60euro hebben ze dan al als hij uti kom . Reageren
kevin_92 Geplaatst: 7 mei 2006 Rapport Geplaatst: 7 mei 2006 Voor de ps3 ben ik blij maar de xbox360. Maar The godfahter wads eerst alleen voor de ps2 en xbox. maar in de laast maand toch voor de pc dus alles dus mischien ken kom het nog? Reageren
Damos Geplaatst: 7 mei 2006 Rapport Geplaatst: 7 mei 2006 Maar het is dan wel jammer dat je dan langer moet wachten ik vind de xbox en de ps3 te duur. Reageren
W3sl3y Geplaatst: 7 mei 2006 Rapport Geplaatst: 7 mei 2006 Call Of Duty 3 Trailer W3sl3y, Saturday 06 May 2006 - 17:09:55 // comment: 0 Er ging een gerucht dat er een trailer van Call of Duty 3 was gereleased op de site van IGN. De trailer is bekeken en het is inderdaad de juiste trailer. Hij duurt 2:01 minuten en de eerste minuut zie je de games COD t/m COD2 voorbij komen. Dan zie je een volle minuut van Call of Duty 3, met echt waanzinnige graphics. Of dit pre-rendered materiaal is is nog niet bekend(aangezien dat niet meer mocht neem ik aan dat het van ingame is). Klik hieronder voor de trailer: http://files.i3d.nl////Call%20of%20Duty%20...ial_trailer.wmv Het ziet er in ieder geval goed uit maar helaas blijkt dit voor de PS3, Wii en Xbox360 te zijn en niet voor de PC. Dus moeten we maar afwachten op de trailer voor de PC. \"Through the eyes of four Allied soldiers, Call of Duty 3 brings players closer to the fury of combat as they fight through the Normandy Breakout, the harrowing offensive that liberated Paris and changed the fate of the world. Developed by Treyarch, Call of Duty 3 is the follow up to the #1 next-generation game and is scheduled for a 2006 release.\" Zoals jullie zien wordt COD3 door iemand anders gemaakt dan normaal. Dus de PC versie zal ook toch nog wel komen. ________________________________________________________________________________ ______ Call of Duty 3 NIET voor de pc! W3sl3y, Saturday 06 May 2006 - 17:04:06 // comment: 0 Gamespot heeft vandaag een nieuwsbericht online geplaatst met de titel: New Call of Duty Skipping PC!. Dit bericht staat ook op codfiles.com. Uit de titel kun je al aflezen waar dit overgaat, Call of Duty 3 zal niet naar de PC komen maar alleen voor next-generation consoles(PS3, XBOX360 etc.). De Call of Duty serie behoort tot een van de meest gespeelde games op de pc en dan gaan ze Call of Duty 3 alleen naar de next-gen consoles brengen. Dat is best wel zwak want de PC gamers zijn er volgens mij toch meer dan console gamers(die cod spelen). Hier is het volledige bericht: Quote: PC gamers have long held onto certain franchises as their own, with popular series like Doom, Quake, and Civilization all originally built with the PC in mind. With the advent of more sophisticated consoles, several PC franchises have made the jump over to the Xbox and PlayStation 2, and more recently the Xbox 360. One such game that did so with phenomenal commercial success was Activision's Call of Duty 2. The game long held the top slot for best-selling Xbox 360 game, and easily outsold any other Xbox 360 launch title. The game enjoyed great success on the PC as well, though the Xbox 360 numbers outshone the PC's as more consoles were fed into the market. Apparently, Activision was looking at those numbers. In today's post-earnings conference call, Activision chairman and CEO Bobby Kotick specifically noted that the next Call of Duty game, due in the company's third quarter of this fiscal year (October 1, 2006 - December 31, 2006), is "not a PC product, it's a console product and it's all next-gen." All is not lost for the keyboard and mouse crew, however. The game is likely one of the Call of Duty spin-offs and not developed by the franchise's original minds, Infinity Ward. 2005's Call of Duty: Big Red One and 2004's Call of Duty: Finest Hour, both of which received lukewarm reviews, were developed by Treyarch and Spark Interactive, respectively. More hope comes from news from 2005. According to job listings posted by Infinity Ward just after last year's E3, the company is ramping up its teams for its Call of Duty games as well as a new IP, but applicants should be open to both PC and next-gen console development. Also, Activision expects to release a COD game in its following fiscal year, which keeps in line with a new, full Infinity-Ward-developed PC Call of Duty game released every two years. Requests for clarification sent to Activision were not returned as of press time. Naar dit bericht zullen heel wat call of duty spelers kwaad op activision worden(als ze dat al niet waren door de slechte support voor cod2). Bron: Gamespot en callofduty.nl Reageren
ShortY- Geplaatst: 13 mei 2006 Rapport Geplaatst: 13 mei 2006 Echt superownage dat er weer een nieuwe call of duty uitkomt, alleen lijkt het mij echt zo kl*te als hij niet op de pc zou uitkomen, aangezien dit mijn favoriete platform is. Alle call of duty uitgaven tot nu toe, zijn echt de bom, vind ik, en zo zal hij wel weer zijn, met weer nieuwe uitvindingen op het gebied van first person shooters, net als ze bij call of duty 2 deden, met als je rendde, dat er dan geen crosshair meer was, en ook zo mooi dat er geen heathbalkje meer bestaat. Reageren
BeatboxGamer Geplaatst: 16 mei 2006 Rapport Geplaatst: 16 mei 2006 Ik vond het eerst balen toen ik dit hoorde. Tot ik een X-box boven zag staan bij me broer en zelf krijg ik er ook een. Nu boeid het me geen drol ben alleen maar blij. Maar toch wel balen voor de pc-gamers onder ons! Reageren
Cool Hand Geplaatst: 16 mei 2006 Rapport Geplaatst: 16 mei 2006 Tsja... het word geen CoD meer voor mij dan. Echt super triest dat er geen CoD³ voor de PC komt. Reageren
Le MrG Geplaatst: 16 mei 2006 Rapport Geplaatst: 16 mei 2006 Snif, geen CoD3 voor de PC ? Ik heb niet eens een PS2/Xbox360 Call Of Duty is een zeer vet spel, mooie grapics enz Maar als het niet op de PC komt haak ik af Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.