S-te-Fan Geplaatst: 10 juni 2006 Rapport Geplaatst: 10 juni 2006 Als ie niet voor de pc uitkomt ga ik gewoon een emulator gebruiken maar ik weet zeker dat cod 3 voor de pc uitkomt anders flopt activision! want cod word het meest gespeeld op de pc! een ding is echt heel lastig, ik draai nou op windows vista en hij speel nou dat filmpje razendsnel af! Reageren
Big-Bear Geplaatst: 18 juni 2006 Rapport Geplaatst: 18 juni 2006 Je kan gelijk zien dat het overgenomehn is van Infinity Ward, en deze stijl bevalt mij niet, het lijkt te veel Cell-Shaded. En bij CoD 1, CoD UO, CoD 2 zie je toch echt Graphics die heel realistisch lijken. Ook wat je in dat Filmpje ziet, is het spel moeilijker geworden. Je ziet zo veel Moves etc. Ik kijk er wel naar uit, maar niet met volle verwachting als ik deed bij Call of Duty 2. Toen ik de Filmpjes van CoD 2 zag, zat ik echt op het puntje van mijn stoel, nu niet echt. Sorry dat ik wat laat reageer heb 'm al heel lang geleden gezien, had alleen dit topic niet gezien Reageren
Typhoon Geplaatst: 20 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 20 juni 2006 Dat Call of Duty 3 op de; XBOX360, Playstation3 & Wii wisten we al, dat er dus geweldige graphics komen voor de XBOX360&PS3 konden we zien op een gelekte screenshot. Maar deze apparaten kunnen nog meer, hebben meer kracht om nog vettere dingen op het beeld te toveren! Schrik niet als je dit leest, want het klinkt echt wel heel vet! Tip, ga niet teveel nadenken over hoe tof dat allemaal wel niet is. # Interactieve textures (gras blijft plat op de grond als je er over heen loopt) # Ontploffingen van een granaat zorgen voor gaten in de grond e.d. # Oppervlak heeft invloed op de reactie van een kogel (ijzer en hout bijv.) # Cover objecten kunnen vernietigd worden # Rook (van smokegranades) wordt door de wind beïnvloed # Rook slaat neer op tanks # Kogels die door rook heen vliegen, manipuleren de stroming van de rook Het realisme van de next generation consoles wordt niet alleen door de graphics bepaald, maar in grotere mate door de krachtigere physics engines, waardoor een immersie ontstaat in de omgeving. De omgeving is niet passief meer, maar is interactief betrokken bij jouw game. Bron: Callofduty-2.nl Klinkt vet! Wat vinden jullie ervan? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.