Follow Geplaatst: 6 mei 2006 Rapport Geplaatst: 6 mei 2006 (bewerkt) als ik een topic wil posten krijg ik een error: Warning: main(./sources/Topics.php): failed to open stream: No such file or directory in /home/codrxnl1/public_html/Forum/index.php on line 401Warning: main(./sources/Topics.php): failed to open stream: No such file or directory in /home/codrxnl1/public_html/Forum/index.php on line 401 Edit: Topics.php was er niet, zorrie dat k dit niet eerder bedacht had Bewerkt: 6 mei 2006 door Follow Reageren
Argon Geplaatst: 6 mei 2006 Rapport Geplaatst: 6 mei 2006 (bewerkt) Misschien kan je even zeggen welke forum software je gebruikt en of je iets aan de codes hebt gewijzigd. edit: Damn ik ben er echt niet bij met men hoofd vandaag Bewerkt: 6 mei 2006 door juuldr Reageren
Samurai Geplaatst: 6 mei 2006 Rapport Geplaatst: 6 mei 2006 Edit: Topics.php was er niet, zorrie dat k dit niet eerder bedacht had Misschien kan je even zeggen welke forum software je gebruikt en of je iets aan de codes hebt gewijzigd. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.