Achille Geplaatst: 6 mei 2006 Rapport Geplaatst: 6 mei 2006 Ik starte SA op en ik laadde me savegame (wat vaag genoeg heel lang duurde) en toen stond er zon radio logo over heel me beeld Check de screen: Reageren
Damos Geplaatst: 6 mei 2006 Rapport Geplaatst: 6 mei 2006 heb je daarvoor ook nog gespeeld en iets opgeslagen? Of bij options gekeken? Reageren
Toni Caprioni Geplaatst: 6 mei 2006 Rapport Geplaatst: 6 mei 2006 Hé, dit is een rare bug, playback FM is een radiostation met rap erop, maar ik wist niet dat het logo in het spel zat.......Kan een keer gebeuren, gewoon opnieuw opstarten... Reageren
Damos Geplaatst: 6 mei 2006 Rapport Geplaatst: 6 mei 2006 Ik had ook zoiets maar toen had ik een msn bericht gekregen en ik startte sa weer op en ik had het ook maar ik zag alles dubbel. Reageren
-Roy- Geplaatst: 6 mei 2006 Rapport Geplaatst: 6 mei 2006 Hé, dit is een rare bug, playback FM is een radiostation met rap erop, maar ik wist niet dat het logo in het spel zat.......Kan een keer gebeuren, gewoon opnieuw opstarten... Dat logo zit toch in het menu? Bij geluid instellingen. Reageren
.::FLIPKIP::. Geplaatst: 6 mei 2006 Rapport Geplaatst: 6 mei 2006 het ziet er iniedergeval niet erg bewerkt uit Reageren
Advancegta Geplaatst: 6 mei 2006 Rapport Geplaatst: 6 mei 2006 gewoon een bug.. het loge zit logisch in het sperl kijk maar in het menu bij audio aangezien dit niet wereldschokkend is kun je het niet betrer in het bugs topic plaatsen? tenminste ik dacht dat er zon topic was Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 6 mei 2006 Rapport Geplaatst: 6 mei 2006 (bewerkt) Het is gewoon een foutje. Ik heb dit zelf ook wel eens meegemaakt. Ik had toen 2 games gelijk opgestart San Andreas en nog een spel. Toen kreeg ik ook alle radiozenders in beeld. Zelfs Sweet liep eens door het beeld. Meestal gebeurt het als je 2 programma's aan hebt die hevig gebruik maken van jou videokaart! Foutje/bug is het. Na herstarten van je spel, is het over en weg! Bewerkt: 6 mei 2006 door Ruurd31 Reageren
killerfist Geplaatst: 6 mei 2006 Rapport Geplaatst: 6 mei 2006 Dat heb ik soms ook met alt tab, en zoals je al zei met het beantwoorden van msn gesprekken Reageren
Hutenmah414 Geplaatst: 6 mei 2006 Rapport Geplaatst: 6 mei 2006 Of als je begint te rommlen in ''Mijn computer/Mijn ducumenten gebeurt het ook wel eens, Dit is niets ernstig, gewoon je spel herstarten en het is opgelost Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 6 mei 2006 Rapport Geplaatst: 6 mei 2006 Dit gebeurt ook als je een popup krijgt van internet zo was ik een keer heel veel missies kwijt (moest spieren verliezen, dus had niet opgeslagen) als je hem weer opstart is het weer goed Reageren
Damos Geplaatst: 7 mei 2006 Rapport Geplaatst: 7 mei 2006 Als je op de start button drukt en dan opnieuw laad dan krijg je het ook. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.