Jump to content

Vaag logo op beeld

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik starte SA op en ik laadde me savegame (wat vaag genoeg heel lang duurde) en toen stond er zon radio logo over heel me beeld :puh:

Check de screen:

vageshit5ud.png

Geplaatst:

Hé, dit is een rare bug, playback FM is een radiostation met rap erop, maar ik wist niet dat het logo in het spel zat.......Kan een keer gebeuren, gewoon opnieuw opstarten...

Geplaatst:

Ik had ook zoiets maar toen had ik een msn bericht gekregen en ik startte sa weer op en ik had het ook maar ik zag alles dubbel.

Geplaatst:
Hé, dit is een rare bug, playback FM is een radiostation met rap erop, maar ik wist niet dat het logo in het spel zat.......Kan een keer gebeuren, gewoon opnieuw opstarten...

Dat logo zit toch in het menu? Bij geluid instellingen.

Geplaatst:

gewoon een bug..

het loge zit logisch in het sperl kijk maar in het menu bij audio

aangezien dit niet wereldschokkend is kun je het niet betrer in het bugs topic plaatsen?

tenminste ik dacht dat er zon topic was :clown:

Geplaatst: (bewerkt)

Het is gewoon een foutje. Ik heb dit zelf ook wel eens meegemaakt. Ik had toen 2 games gelijk opgestart San Andreas en nog een spel. Toen kreeg ik ook alle radiozenders in beeld. Zelfs Sweet liep eens door het beeld. Meestal gebeurt het als je 2 programma's aan hebt die hevig gebruik maken van jou videokaart! Foutje/bug is het. Na herstarten van je spel, is het over en weg! ;)

Bewerkt: door Ruurd31
Geplaatst:

Dat heb ik soms ook met alt tab, en zoals je al zei met het beantwoorden van msn gesprekken

Geplaatst:

Of als je begint te rommlen in ''Mijn computer/Mijn ducumenten gebeurt het ook wel eens,

Dit is niets ernstig, gewoon je spel herstarten en het is opgelost :)

Geplaatst:

Dit gebeurt ook als je een popup krijgt van internet :( zo was ik een keer heel veel missies kwijt (moest spieren verliezen, dus had niet opgeslagen) als je hem weer opstart is het weer goed :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...