Jump to content

Alles over de E3!

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Damn, de presentaties hebben echt mijn stoutste verwachtingen overtroffen.

Zoveel grote titels in-game getoond (Metroid Prime 3, Super Smash Bros. Brawl, Super Mario Galaxy, The Legend of Zelda: Twillight Princess, Red Steel, Warhawk, Gears of War, etc) en zoveel nieuws (Windows Vista, Grand Theft Auto IV, tilt sensor in vertrouwde controller voor PlayStation 3, prijs van PlayStation 3, exacte datum van PlayStation3, PSP-synchronisatie, klassieke controller voor Wii, Wii-sports aangekondigt, nieuwe Xbox 360 accessoires, Lumines Plus en een boel ouwe meuk op Xbox Live, enzo-nog-heel-lang-voort)

Winnaar? Iedereen.

Bewerkt: door LucasV
Geplaatst: (bewerkt)

Wat ik net zei klopte niet :$ :N :

E3: Duck Hunt op Wii?

Het zou zomaar eens kunnen, want op de stand van Nintendo staat een hardwareaccessoire afgebeeld dat veel lijkt op de old-skool NES zapper.

Terwijl Maarten gisteren nog wist te vertellen dat er een retro-controller komt, zit er nu waarschijnlijk een gun in de pijplijn. Het ding is trouwens niet aangekondigd en dus ook niet officieel. Als het ware ‘klik’ je een zapper-achtig ding om je Wii controller, en zodoende heb je een gun. Hopelijk gaat dit plannetje door, want dit kan natuurlijk hartstikke vet zijn.

Bron

Bewerkt: door Piet-Herr
Geplaatst:

Daar had ik mijn info ook vandaan, daarom vond ik het zo raar dat jij t al bevestigde.. ;)

Maare hoop wel dat Duckhunt het tot de Wii haalt.. :Y

Geplaatst:

Ik zag een realtime filmpje van Duckhunt alleen het zag er niet zo heel leuk uit. De klapper van de show vond ik trouwens het filmpje van Red Steel; zo mooi en zoveel afwisseling. Ik heb inmiddels de drie persconferenties helemaal gezien. Duidelijk op te merken was dat Sony vooral doelde op de verkoopcijfers, Microsoft op de graphics en Nintendo echt alleen op het spelen. Reggie had zeer krachtige zinnen, ik raad je aan de persconferenties eens te bekijken.

Geplaatst:
Ik zag een realtime filmpje van Duckhunt alleen het zag er niet zo heel leuk uit. De klapper van de show vond ik trouwens het filmpje van Red Steel; zo mooi en zoveel afwisseling. Ik heb inmiddels de drie persconferenties helemaal gezien. Duidelijk op te merken was dat Sony vooral doelde op de verkoopcijfers, Microsoft op de graphics en Nintendo echt alleen op het spelen. Reggie had zeer krachtige zinnen, ik raad je aan de persconferenties eens te bekijken.

Is het mischien mogelijk dat jij ff de links hier plaatst ? :)

Geplaatst:
Ik zag een realtime filmpje van Duckhunt alleen het zag er niet zo heel leuk uit. ...... persconferenties eens te bekijken.

Dan heb je de conferenties niet goed gezien, bij bijvoorbeeld de conferentie van Microsoft ging het voornamelijk over LiveAnyWhere en nieuwe dingen voor de Xbox360. Dus echt niet over hoe mooi de spellen er uit zagen.

Geplaatst:

Jah ik heb ook de persconferentie van Nintendo gezien er daarin zaten voornamelijk DS games, en geen Duckhunt...

Dus Lucas plaatst de links ff als je tijd hebt... ;)

Geplaatst:
Dan heb je de conferenties niet goed gezien, bij bijvoorbeeld de conferentie van Microsoft ging het voornamelijk over LiveAnyWhere en nieuwe dingen voor de Xbox360. Dus echt niet over hoe mooi de spellen er uit zagen.

Ik vond wél dat er veel werd gefocused op het uiterlijk van de spellen. Het ging natuurlijk voornamelijk over LiveAnyWhere, waar heel wat positieve dingen werden getoond voor de online-functie Xbox Live. Er werd ook veel verteld over Gears of War, Crysis, Mass Effect, etc en daar hadden ze het alleen over de grafische kracht en veel minder over de speelbaarheid, enzo.

@Yohan:

Nintendo Press Conference

Microsoft Press Conference

Sony Press Conference

Geen dank.

Geplaatst:
E3 is allang voorbij, toch vond ik dit wel lol!

Niet geweest? Toch een aandenken! :t

Ik vond de goodies op de veilingsites eerlijk gezegd niet zo indrukwekkend. Aan dat nieuwsartikel wordt het behoorlijk opgeblazen, vind ik.

Geplaatst:

Je hebt gelijk, ze maken het spectaculairder dan het is! Daarbij komt ook nog dat die spullen veels te duur zijn :sst:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...