Jerrykerrebijn Geplaatst: 10 februari 2004 Rapport Share Geplaatst: 10 februari 2004 Ik krijg opdracht een collone af te stoppen...met een tank....hoe doe ik dit? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Winghack Geplaatst: 10 februari 2004 Rapport Share Geplaatst: 10 februari 2004 Ik krijg opdracht een collone af te stoppen...met een tank....hoe doe ik dit? ik kan me nog zoiets herinneren dat ze op een gegeven moment stoppen om donuts te eten dan moet je aanvallen:) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst: 10 februari 2004 Rapport Share Geplaatst: 10 februari 2004 Ik krijg opdracht een collone af te stoppen...met een tank....hoe doe ik dit? ik kan me nog zoiets herinneren dat ze op een gegeven moment stoppen om donuts te eten dan moet je aanvallen:) Ja inderdaad, als ze donuts gaan halen stap je de tank in vernietig je de andere voertuigen en rij je de tank naar de aangegeven plaats en klaar. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
spruytwilliam Geplaatst: 10 februari 2004 Rapport Share Geplaatst: 10 februari 2004 als het niet lukt moet je met een kettingzaag de deur eruit zagen... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
darknight Geplaatst: 16 februari 2004 Rapport Share Geplaatst: 16 februari 2004 die tank jatten is zow easy, pak een sniper of iets wat erop lijkt, geef de bestuurder een lijf zonder kop en snel die tank in, done easy as pie, ghehe en als je ooit de zin heb om zelf voor de fun met de tank te spelen tik gewoon ff panzer in en er staat er een voor je klaar, owjah by the way als je langer als 24 uur in de game het leger achter je aan heb en het is donker, dan tegen de tijd dat het licht moet worden, dan blijft het donker en grijs en das pas vet ghehe vond raar want na 2 dagen oorlog in de game werd het pas weer light toen ik dood was, duurde ff hahahaha Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
roppie Geplaatst: 22 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 22 juli 2004 Ik sla de deur van de tank kapot met een knuppel en trek de bestuurder er uit en dan rijden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thabit Geplaatst: 23 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 23 juli 2004 Ik wacht gewoon tot ze donuts gaan halen en dan druk ik gewoon bij de tank op "enter" en dan stapt ie gewoon in! :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robin2130 Geplaatst: 24 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 24 juli 2004 (bewerkt) Of typ tijdens het spelen gewoon PANZER voor een tank dat is veel makkelijker. Robin2130: Post nummer: 184 Bewerkt: 24 juli 2004 door robin2130 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
roppie Geplaatst: 26 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 juli 2004 Maar als je het wil doen zonder cheats. :huh: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
munitions Geplaatst: 26 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 juli 2004 als je panzer intypt is de missie dus niet voorbij maar het maakt het wel makkelijk om die "optocht" tegen te houden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ironfist Geplaatst: 26 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 juli 2004 op pc kan je best de ultimate trainer gebruike als je oneindige health hebt aanstaan telt dat toch niet mee als cheat aangezien Vice City die cheats toch niet als cheat herkent Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robin2130 Geplaatst: 7 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 7 augustus 2004 met die trainer krijg ik foutmeldingen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tegh Geplaatst: 7 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 7 augustus 2004 Als je die optocht echt wil stil zetten moet je je hele ervoor zetten. Dan rijd de voorste auto naar de heli en geeft daarna vol gas naar achteren, dit blijft ie de hele tijd doen. Zo heb jij de tijd op de bestuurde van de tank neer te schieten, en in de tank te stappe en met de tank naar die garage toe rijden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
8-Ball Geplaatst: 7 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 7 augustus 2004 Ik krijg opdracht een collone af te stoppen...met een tank....hoe doe ik dit? ik kan me nog zoiets herinneren dat ze op een gegeven moment stoppen om donuts te eten dan moet je aanvallen:) Ja inderdaad, als ze donuts gaan halen stap je de tank in vernietig je de andere voertuigen en rij je de tank naar de aangegeven plaats en klaar. Donuts eten? dat heb ik nog nooit gezien in die missie! Op welke plek gebeurt dat? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 7 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 7 augustus 2004 Ze stoppen voor die coffe-shop (de Amerikaanse versie van een coffeshop, niet de Nederlandse ), en vervolgens roept één van die soldaten dat 'ie donuts gaat halen. Maar om die tank te krijgen zijn verschillende manieren. Volgens mij zijn de handigste zo'n beetje allemaal genoemd... Niet vergeten; voor elke missie even full armor en health halen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.