Jump to content

Vraagje


Jerrykerrebijn

Recommended Posts

Ik krijg opdracht een collone af te stoppen...met een tank....hoe doe ik dit?

ik kan me nog zoiets herinneren dat ze op een gegeven moment stoppen om donuts te eten dan moet je aanvallen:)

Ja inderdaad, als ze donuts gaan halen stap je de tank in vernietig je de andere voertuigen en rij je de tank naar de aangegeven plaats en klaar.

Link to comment
Delen op andere websites

die tank jatten is zow easy, pak een sniper of iets wat erop lijkt, geef de bestuurder een lijf zonder kop en snel die tank in, done easy as pie, ghehe en als je ooit de zin heb om zelf voor de fun met de tank te spelen tik gewoon ff panzer in en er staat er een voor je klaar, owjah by the way als je langer als 24 uur in de game het leger achter je aan heb en het is donker, dan tegen de tijd dat het licht moet worden, dan blijft het donker en grijs en das pas vet ghehe vond raar want na 2 dagen oorlog in de game werd het pas weer light toen ik dood was, duurde ff hahahaha :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 5 maanden later...
  • 2 weken later...

Als je die optocht echt wil stil zetten moet je je hele ervoor zetten. Dan rijd de voorste auto naar de heli en geeft daarna vol gas naar achteren, dit blijft ie de hele tijd doen. Zo heb jij de tijd op de bestuurde van de tank neer te schieten, en in de tank te stappe en met de tank naar die garage toe rijden.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik krijg opdracht een collone af te stoppen...met een tank....hoe doe ik dit?

ik kan me nog zoiets herinneren dat ze op een gegeven moment stoppen om donuts te eten dan moet je aanvallen:)

Ja inderdaad, als ze donuts gaan halen stap je de tank in vernietig je de andere voertuigen en rij je de tank naar de aangegeven plaats en klaar.

Donuts eten? dat heb ik nog nooit gezien in die missie! Op welke plek gebeurt dat? :D

Link to comment
Delen op andere websites

Ze stoppen voor die coffe-shop (de Amerikaanse versie van een coffeshop, niet de Nederlandse ;) ), en vervolgens roept één van die soldaten dat 'ie donuts gaat halen.

Maar om die tank te krijgen zijn verschillende manieren. Volgens mij zijn de handigste zo'n beetje allemaal genoemd... Niet vergeten; voor elke missie even full armor en health halen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...