Melchior Geplaatst: 9 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 9 augustus 2004 En als het kan ff de sniper, en dus gewoon als gezegd degene op de tank mollen dat kan dus ook voor de donut-pause (nooit gezien trouwens), zorg dat je als vervoermiddel de PCJ 600 hebt, dan hebben jij en de motor de minste kans om geraakt te worden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 10 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 10 augustus 2004 de donut-pause (nooit gezien trouwens) Er valt ook niets te zien Er wordt alleen iets gezegd zodra de collône stil gaat staan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PatrickW Geplaatst: 10 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 10 augustus 2004 't is inderdaad echt heel simpel, ga op de middenberm staan tegenover de donut-shop (tussen politieburo en cherry-poppers). Wacht tot de colone stopt voor een paar donuts, ren naar de tank, stap in en wegrijden. Nu gewoon volgas naar de aangegeven garage en klaar.... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Eclipse Geplaatst: 11 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 augustus 2004 haha ik wist helemaal niet dat die donuts gingen halen..ik ging er gewoon vol met een m60 op kanllen...bij de tank moet je dan in die soort sleuf aan de voorkant knallen...dat is de chauffeur dood en kan je hem ook jatten :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta Gangsta Geplaatst: 20 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2004 ik wist ook niet dat ze donuts ginguh haluh ik pakte me rocket launcher en knalde alles overhoop ik jatte die tank en klaar :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.