peter-de-gekste Geplaatst: 6 mei 2006 Rapport Geplaatst: 6 mei 2006 hallooow mensjes. ik heb een tijdje geleden 2 singles gekocht, dit zijn enhanced CD's. dus er staan clips op. maar het probleem is, ik kan de clips niet afspelen. en als ik de cd open in deze computer staan er ook geen andere bestanden op dan alleen de liedjes..weet iemand hoe dit kan??.. Reageren
Wazuup Geplaatst: 6 mei 2006 Rapport Geplaatst: 6 mei 2006 (bewerkt) Wat voor extensie hebben die clips? Bewerkt: 6 mei 2006 door Wazuup Reageren
-Roy- Geplaatst: 6 mei 2006 Rapport Geplaatst: 6 mei 2006 hallooow mensjes.ik heb een tijdje geleden 2 singles gekocht, dit zijn enhanced CD's. dus er staan clips op. maar het probleem is, ik kan de clips niet afspelen. en als ik de cd open in deze computer staan er ook geen andere bestanden op dan alleen de liedjes..weet iemand hoe dit kan??.. @Wazuup: Ze staan er dus niet op! @ Peter-de-Gekste: Je kunt natuurlijk terug gaan naar de winkel en de cd's omruilen. Wat je ook kunt doen is kijken of iemand anders dat probleem ook heeft. Als dat het geval is heeft het geen nut om de cd's om te ruilen lijkt me. Reageren
ViceAgent Geplaatst: 9 mei 2006 Rapport Geplaatst: 9 mei 2006 Ik denk dat je de definitie van 'Enhanced CD' verkeerd begrijpt, als het een enhanced CD is hóeft er namelijk geen videoclip op te staan. Enhanced CD: - Een CD die af kan spelen in een radio én een computer. - Een CD die naast muziek ook clips bevat (clips alleen voor de PC) Er hóeft dus geen clip bij te zitten, dat is denk ik bij deze CD het geval, indien je er van overtuigt bent dat er wel clips op moeten staan (Staat het op de achterkant van je CD'tje misschien), kun je altijd naar de winkel gaan en zeggen dat je denkt dat je 't verkeerde CD'tje hebt meegekregen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.