Dizcid Geplaatst: 6 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2006 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
~> GizmO <~ Geplaatst: 6 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2006 Leuke/simpele tutorial met een mooi resultaat. Erg netjes. Hier mijn resultaat. Keep it up. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Juice Geplaatst: 6 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2006 Goeie tutorial! Hier is mijn resultaat: Ik heb er even snel wat tekst op geplant, anders vond ik hem wat saai. Die strepen slaan ook nergens op maargoed. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 6 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2006 Ik heb er ook maar één gemaakt. Met de tekst Westside er in verwerkt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.