-Niels- Geplaatst: 6 mei 2006 Rapport Geplaatst: 6 mei 2006 Wat is jou beste Nederlandse film? Het mag uit alle genres zijn. Mijn beste films zijn toch wel; Soldaat van Oranje De Lift Reageren
Juju Geplaatst: 6 mei 2006 Rapport Geplaatst: 6 mei 2006 Mijne zijn: Flodder Flodder in Amerika Reageren
RobertSA Geplaatst: 6 mei 2006 Rapport Geplaatst: 6 mei 2006 Soldaat van Oranje komt vanavond om 10 uur op tv!!(RTL5) on-topic: De lift vond ik ook mooi. Reageren
Grove St. Geplaatst: 7 mei 2006 Rapport Geplaatst: 7 mei 2006 Zeker Soldaat van Oranje, daar in heeft Jeroen Krabbe gespeelt, die uiteraard ook in een Bondfilm heeft gespeelt namelijk TLD Reageren
Damos Geplaatst: 7 mei 2006 Rapport Geplaatst: 7 mei 2006 soldaat van oranje is mooi maar ook goor. Reageren
Jorge_F Geplaatst: 7 mei 2006 Rapport Geplaatst: 7 mei 2006 Als je aan mij vraagt beste Nederlandse film dan zeg ik zonder twijfel Het Schnitzelparadijs. Hij was gister op tv en ik heb hem alsnog gekeken terwijl ik hem zelf op DVD heb. Geweldige cast en het verhaal is echt zo goed . Reageren
Bling Geplaatst: 7 mei 2006 Rapport Geplaatst: 7 mei 2006 Ik vind ook Schnitzelparadijs 1 van de beste nederlandstalige films. Flodder 1, 2 en 3 zijn ook wel lache Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 7 mei 2006 Rapport Geplaatst: 7 mei 2006 (bewerkt) De beste Nederlandse films zijn: Het Schnitzelparadijs, Shouf Shouf Habibi en natuurlijk alle Flodder films. Ik kijk liever naar films waarbij je kunt lachen dan een film zoals Soldaat van Oranje. Bewerkt: 7 mei 2006 door General Lee Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 7 mei 2006 Rapport Geplaatst: 7 mei 2006 Flodder is cool, en ik vind dat Pietje Bell ook wel in het rijtje thuis kan komen Reageren
Yohan Geplaatst: 7 mei 2006 Rapport Geplaatst: 7 mei 2006 Ik heb echt een hekel aan Nederlands(talige) films... Amsterdamned daarin tegen vond ik echt SUPER Ik ken ook niet veel Nederlandse films... Reageren
kevin_92 Geplaatst: 7 mei 2006 Rapport Geplaatst: 7 mei 2006 (bewerkt) Ik ken niet zoveel :$ De engste waarvan ik de naam van ken: Soldaat van oranje Bewerkt: 7 mei 2006 door kevin_92 Reageren
gta san adreas fan @ Geplaatst: 7 mei 2006 Rapport Geplaatst: 7 mei 2006 Ik vind toch nog steeds flodder voor de rest is er ook weinig. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.