Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Je kunt fraps legaal downloaden. Alleen is het wel een trial die 30 dagen geldig is. Daarna zul je hem moeten kopen of verwijderen en opnieuw installeren.. Alvast even een voorafje. Misschien is het handig om dit topic ook eens door te kijken. Daar staat alles in over een goedde foto maken, misschien heb je er wat aan.

Ik zoek even de download link voor je op, Damos :) -- Fraps kun je hier downloaden. Ik weeet niet dat het een trial versie is, maar meestal wel. Het komt van de officiele Fraps site, dus zoveel illegale spullen kunnen er niet staan. Veel pelzier Damos, en succes ermee! :cya:

Bewerkt: door Ruurd31
Geplaatst:
Alleen is het wel een trial die 30 dagen geldig is.

Dat klopt niet. Je kan hem voor altijd gebruiken, alleen kan je maximaal 30 seconden opnemen per keer (Dat je op je hotkey drukt) en staat er "www.fraps.com" bovenaan je filmpje.

Geplaatst:

Ik kan dus niet langer dan 30 seconden.

@dizzee ik wou eerst een fraps sa filmpje maken dus zo kwam dat.

Geplaatst:
Ik kan dus niet langer dan 30 seconden.

Na die 30 seconden moet je bijv. weer op F9 drukken om nog een keer 30 seconden te doen.

Geplaatst:
Oke bedankt allemaal.

kan je de Key button ookz elf uitkiezen?

Ja dat kan. Klik op het vakje waar op plaatje staat "F5" en dan bijv. op F6 drukken.

Veel plezier.

post-441-1146988146.png

Geplaatst:

Met Windows Movie Maker kun je overigens die filmpjes van 30 seconden aan elkaar monteren. Op die manier kun je de film zo lang maken als je zelf wilt. Verder is er op GTAGames ook een versie te downloaden zonder tijdslimiet, maar daarmee kun je geen geluid opnemen, in tegenstelling tot andere trailversies.

Geplaatst:

XXXXX

Daar kun je bij Download ook een versie van Fraps downloaden, die is geregistreerd dus heb je geen watermerk en kun je net zo lang filmen als je wilt, btw

is dat illigaal ?

>>> Door Gunslinger: Link verwijderd vanwege illegale content. Omdat je niet wist of het illegaal was of niet, geen gevolgen voor jou.<<<

Geplaatst:
XXXXX

Daar kun je bij Download ook een versie van Fraps downloaden, die is geregistreerd dus heb je geen watermerk en kun je net zo lang filmen als je wilt, btw

is dat illigaal ?

Ja, dat is illegaal. Normaal moet je kopen op de fraps site voor $37 en dan heb je de volledige versie. Maar als je hem daar download(jou site) dan heb je ook de volledige versie zonder dat fraps er geld aan verdient heeft...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...