Tim Geplaatst: 8 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2004 In mij mod, moet ik de objecten (ide) in mijn ipl file een LOD valua geven, echter als dit is gedaan, heb ik ontdekt dat vc aan het eind van de laad balk vastloopt weet iemand hoe ik dit probleem kan verhelpen Reageren
Eclipse Geplaatst: 8 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2004 wat verander je precies..en in welk getal? en waar doe je dat? Reageren
Tim Geplaatst: 8 oktober 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 8 oktober 2004 wat verander je precies..en in welk getal? en waar doe je dat? kijk ik wil een nieuwe ide maken genaamt jungle.ide, dan doe ik in moomapper op "ADD" klikken onder object defenition, ik geef de naam en de texture lib op, vaak verander ik dan de waarde bijvoorbeeld een rots naar 500 of lager, of is 500 te veel voor het geheugen Reageren
Eclipse Geplaatst: 8 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2004 ik weet al wat je fout gedaan hebt. ten 1e..heb beste voor een LOD volume is het getal 300 ten 2e..een .IDE file moet je aanmaken, samen met een IPL file (en een .col file volgens mij) ten 3e..je moet ook nog een verwijzing geven naar het bestan gtavc.dat ik ga er binnenkort een tutorial voor maken voor mijn site maar vragen zijn natuulijk altijd welkom :lol: Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.