Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:
Hallo, ik zoek een CMs systeem net als e107, ik neem geen e107 omdat die het niet doet ;)

Wat moet er anders dan e107? Want ik kan je er honderde geven en ik neem aan dat je ze niet allemaal gaat uitproberen. Dus wat voor site wil je meer?

Geplaatst: (bewerkt)

Nou, een site waar je nieuws berichten via de amdinpanel plaatst en dat je zelf menu's aan de zijkant kan maken, en dat er een nederlandse taal ervoor te downloaden is of erbij zit ;) en ook dat je zelf pagina's kan aanmaken.

Bewerkt: door Follow
Geplaatst:

Mambo

>>> Door Gunslinger: Iemand die een beetje kennis van CMS-systemen heeft, weet meteen waar je het over hebt en waar hij/zij moet zoeken als je het woord "Mambo" zegt. Maar mensen die er nog nooit van gehoord hebben, kunnen hier niet zo veel mee. Een beetje meer uitleg is dan wel zo handig. :)<<<

Geplaatst:

Als e107 het niet doet, lijkt mij Mambo het beste alternatief. Om Mambo te downloaden moet je even op deze site kijken, onder het kopje "Mambo 4.6 RC1 released!".

Andere CMS-systemen zou je wel kunnen vinden, maar ik denk dat e107 en Mambo de beste zijn.

Geplaatst:

Ik kan je Joomla ook aanraden. Het is een soort mod van Mambo. Je moet zelf maar even kijken welke jou het beste lijkt. :)

Geplaatst:

Mambo had ik al een keer gedaan, maar is niet echt wat ik zoek want daar kan ik geen menu's waar buttons kunnen staan enzo aanmaken.

Geplaatst:

Follow,

Als ik al je topics zo even door lees (en het zijn er veel :puh:), en geen een CMS voldoet aan je eigen eisen, dan zou ik er toch even over na gaan denken om zelf een sitesysteem te scripten dat aan jóuw eisen voldoet, niet meer, niet minder.

Als je geen PHP/Andere talen kent dan zullen er best wel kennissen zijn (al dan niet via dit forum) die dit wel kunnen, verder kun je hier heel goed PHP'en leren. Als je toch een kant en klaar CMS wil dan doet google, en niet te vergeten startpagina wonderen.

Succes!

Geplaatst:
www.opensourcecms.com

Kun je alle CMS systeem proberen, er zijn allerlij demo's

Oke, ik heb er 1 gevoden, net als e107 dus naar mijn wens :*D

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...