pietn Geplaatst: 6 mei 2006 Rapport Geplaatst: 6 mei 2006 kan je in GTA SA ook winkels overvallen net als in GTA VC? ik heb al geprobeert op de winkeliers te mikken met een AK74 maar dit werkte niet. Kan iemand me helpen ? Reageren
kevin_92 Geplaatst: 6 mei 2006 Rapport Geplaatst: 6 mei 2006 Ik geloof dat je niet ken overvallen in gtaSA. Weetik haast zeker. Als je geld wil zal ik P.I.M.P missie doen Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 6 mei 2006 Rapport Geplaatst: 6 mei 2006 Je kunt dat met de missies van Catalina wel, maar voor de rest volgens mij niet probeer het maar niet om in een wapenwinkel op de cassiere te richten, want die schiet terug Reageren
RobbertR Geplaatst: 6 mei 2006 Rapport Geplaatst: 6 mei 2006 (bewerkt) Je kan geen winkels over vallen, maar wel huizen leeg roven. Dat komt op het zelfde neer als een winkel overvallen. Voor die missise heb je een zwarte Boxville nodig. Deze bestelwagen vindt je schuin tegenover de Los Santos Gym, geparkeerd tussen de twee blauwe huizenblokken. Ook in San Fierro kun je hem vinden, tegenover de Driving School. In Las Venturas staat de auto geparkeerd in de wijk Pelgrim, vlakbij de snelweg Deze missie kan je alleen doen tussen 20:00 en 6:00. Om de missie te beginnen moet je even op 2 drukken. Je kan dan inbreken in huizen. De huizen waar je kunt inbreken, kun je herkennen aan de gele pijl voor de deur. Als je eenmaal binnen bent, mag je niet te veel geluid maken, anders worden de mensen wakker. Soms als je pech heb zitten de mensen nog in hun woonkamer. Dan moet je zo snel mogelijk weer naar buiten. Als ze je onder het inbreken betrappen moet je binnen 10 seconde weer buiten staan. Anders omt de politie. Als je voor een voorwerp staat druk je op Enter. Loop daarna weer naar buiten waar de Boxville staat. Ga bij de achterkant van de Boxville staan en druk op Enter. Hierna kun je nog meer huizen inbreken, ligt eraan hoeveel tijd je hebt. Als je geen tijd meer hebt stap je in de Boxville, en breng je de spullen weg naar de aangegeven plaats op de radar. Dit moet overigens binnen 5 minuten gebeuren. Deze missie levert veel geld op en is leuk om te doen. Deze missie's zijn neiet nodig om 100% te halen. Zorg ervoor dat je de Boxville al vóór 20.00 uur hebt en wacht dan tot het tijd is om te beginnen. Ga door met inbreken tot je nog 1 minuut over hebt. Op die manier heb je maximaal profijt van de tijd. In totaal moet je $10.000,= aan waarde stelen, die verspreid mogen zijn over meerdere nachten. Gemiddeld moet 3 á 4 duizend per nacht zeker lukken. Zodra de $10.000,= is bereikt krijg je de mededeling "mission passed" en ontvang je een bonus van $3.000,=. Je mag natuurlijk daarna nog zo vaak inbreken als je wilt. Bewerkt: 6 mei 2006 door RobbertR Reageren
Rullez Geplaatst: 7 mei 2006 Rapport Geplaatst: 7 mei 2006 maar met de boxville kan je geen winkels overvallen alleen maar huizen Reageren
kevin_92 Geplaatst: 7 mei 2006 Rapport Geplaatst: 7 mei 2006 maar met de boxville kan je geen winkels overvallen alleen maar huizen Hij schrijf dan ook Je kan geen winkels over vallen, maar wel huizen leeg roven. Dat komt op het zelfde neer als een winkel overvallen. Hij schrijf dan ook en schrijf die veder uitleg. Reageren
MeanMachine Geplaatst: 7 mei 2006 Rapport Geplaatst: 7 mei 2006 Gemiddeld moet 3 á 4 duizend per nacht zeker lukken. . In een nacht moet 10 duizend zelfs lukken. Tip daarvoor: Parkeer de boxville tussen een aantal huizen die je kunt leeghalen, zodat je niet steeds van huis naar huis hoeft te rijden.. (rijden kost tijd). Als je een item gepakt hebt gewoon naar buiten rennen. (dat lukt altijd binnen de 10 seconden) En roof alleen de woonkamer leeg. (door het huis sluipen kost ook te veel tijd). Maar je moet wel alles mee hebben, als je bv een keer moet vluchten als er mensen in het huis zitten, dan haal je het net niet. Reageren
Foxr Geplaatst: 7 mei 2006 Rapport Geplaatst: 7 mei 2006 Zo'n 3 a 4 duizend per keer?! Ik heb zojuist 6 minuten zitten inbreken, voor zo'n 340 dollar!!! Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 7 mei 2006 Rapport Geplaatst: 7 mei 2006 Zo'n 3 a 4 duizend per keer?! Ik heb zojuist 6 minuten zitten inbreken, voor zo'n 340 dollar!!! Ja dat kan hoor. Als je in de rijke gebieden van Los Santos, San Fierro of Las Venturas gaat inbreken kun je makkenlijk op dat getal komen. De rijkere gebieden in Los Santos is daar bij Vinewood en daar in die heuvels. In San Fierro is dat bij de golfclub, in Las Venturas is het rijkste gebied waar je vriendin Millie Perkins woont. ER zijn nog wel een aantal rijkere gebieden, maar dit zijn echt de bekende. Nog een tip om aan veel geld te komen. Rijd met je Boxville voordat het 20.00 uur word, naar een rijk gebied. Als het dan 20.00 uur is en je de missie kunt starten kun je meteen beginnen in te breken. Dit bespaart tijd, en je kunt veel goederen stelen. Reageren
Foxr Geplaatst: 7 mei 2006 Rapport Geplaatst: 7 mei 2006 Je bedoelt, als het dan 24.00 uur is? Bedankt voor de tip, ik zal eerst eens naar die locatie rijden voordat ik begin met inbreken! Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 7 mei 2006 Rapport Geplaatst: 7 mei 2006 Je bedoelt, als het dan 24.00 uur is? Ach, tips geef ik graag! Ik bedoel het eigenlijk zo: Je kunt de missie doen tussen 20.00 en 06.00. Als jij om 20.00 uur al voor een huis staat, en je start de missie om 20.00 dan bespaar je veel tijd. Zo kun je weer meer stelen. Want als je om 20.00 nog naar een rijk gebied moet rijden, verlies je veel tijd. Als je de missie wilt halen, moet je gewoon tot 06.00 blijven inbreken. Als het dan 06.00 is, dan heb je nog 5 uren (in San Andreas) om je Boxville naar de Lock-up te brengen. Dan krijg je je geld. Je moet dus proberen optimaal te profiteren van je tijd! Succes hé Reageren
Foxr Geplaatst: 7 mei 2006 Rapport Geplaatst: 7 mei 2006 Kun je om 20.00 al op 2 duwen om de missie te starten? Ik dacht altijd om 24.00. Overigens, moet ik bij Vinewoon daar die bergen op of gewoon onderaan blijven? Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 7 mei 2006 Rapport Geplaatst: 7 mei 2006 Kun je om 20.00 al op 2 duwen om de missie te starten? Ik dacht altijd om 24.00. Overigens, moet ik bij Vinewoon daar die bergen op of gewoon onderaan blijven? Ja, je kunt om 20.00 uur al op 2 drukken om de Robbery missie te starten. Je moet dit wel doen in de zwarte Boxville. Je mag overal in San Andreas inbreken. Je mag zelfs in boeredorpjes inbreken, als je dat zou willen. Je mag dus onderaan Vinewood inbreken, maar dus ook bovenin de bergen in breken. Net wat jij het prettigst vind! Dus, je kunt zelf bepalen. Best wel lekker dat het zo kan Reageren
Stan O. Geplaatst: 7 mei 2006 Rapport Geplaatst: 7 mei 2006 Je kan ook in Ganton inbreken daar hebben ze meestal wel rijke spullen heb ik ook gedaan GTASUPAFreak Reageren
Foxr Geplaatst: 7 mei 2006 Rapport Geplaatst: 7 mei 2006 (bewerkt) Oeh, heb nog 2 minuten over en pas 1 huis gevonden met een geel pijltje... Ok: 6 items voor 720 in die rijke buurt -> eerst had ik 5 items voor 500 in een arme buurt... eigenlijk niet zo veel verschil dus. --- EDIT: Deze keer heb ik 15 spullen gejat t.w.v. 4.500 dollar, wel waren het van die krot spullen (TV's, radio's...) maar ook iets dat leek op een setje golf clubs! Allemaal vlak bij Grove Street! Bewerkt: 7 mei 2006 door Foxr Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.