Heemskerk Geplaatst: 14 juni 2006 Rapport Geplaatst: 14 juni 2006 ik wil ook altijd huizen beroven maar ik rijd dan met de boxville rond en zie nergens een gele pijl staan? wat kan dat zijn? Reageren
Typhoon Geplaatst: 14 juni 2006 Rapport Geplaatst: 14 juni 2006 (bewerkt) Dat komt waarschijnlijk omdat je pas vanaf 20.00 uur huizen kunt beroven, als het 20.00 uur is druk je op 2 (op de pc) en dan zal de Robbery missie starten, dan kan je huizen bijlangs om te zien of er wat te stelen valt. Om 6.00 uur zal de tijd om zijn om te stelen, dan moet je naar een lockup rijden waar je je buit kan bewaren. Je kan het beste vroeg op de dag (15.00) ongveer een Black Boxville pakken en naar de lokatie rijden waar jij wat stelen wilt, dan ben je daar voor 20.00, als het 20.00 is start je de missie en kan je snel gaan inbreken en hoef je eerst niet ver te rijden. Succes. Bekijk deze pagina ook eens, die kan handig van pas komen. Bewerkt: 14 juni 2006 door Typhoon Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 14 juni 2006 Rapport Geplaatst: 14 juni 2006 (bewerkt) ik wil ook altijd huizen beroven maar ik rijd dan met de boxville rond en zie nergens een gele pijl staan? wat kan dat zijn? Heb je de missie Robbing uncle Sam al gedaan? Volgens mij kan je pas na die missie bij huizen inbreken. Of wat het ook kan zijn, je rijd steeds rond zeg je. Vergeet je dan niet op [CAPSLOCK] te drukken? Dan worden pas de missies gestart. Typhoon was me voor, misschien heb je ook wat aan zijn opmerking! Bewerkt: 14 juni 2006 door -Matthijs- Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 14 juni 2006 Rapport Geplaatst: 14 juni 2006 ik wil ook altijd huizen beroven maar ik rijd dan met de boxville rond en zie nergens een gele pijl staan? wat kan dat zijn? Heb je de missie Robbing uncle Sam al gedaan? Volgens mij kan je pas na die missie bij huizen inbreken. Of wat het ook kan zijn, je rijd steeds rond zeg je. Vergeet je dan niet op [CAPSLOCK] te drukken? Dan worden pas de missies gestart. Typhoon was me voor, misschien heb je ook wat aan zijn opmerking! Voor de missie 'Robbing Uncle Sam' kun je ook al inbreken hoor. Je moet dan wel een black boxville hebben. Dit is een speciale uitvoering van de Boxville, hier *klik* een kaartje waar je hem kunt vinden. Na 8 uur 's avonds kun je dan inbreken, door op de 2 te drukken. Vooral in de stad, in dichter bevolkte gebieden met kleinere huizen, kun je vaak inbreken. Succes! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.