ikt Geplaatst: 7 mei 2006 Rapport Geplaatst: 7 mei 2006 Ik heb wel een antivirus die windows eerst wel zag, nu heb ik die er nog steeds op staan maar windows ziet die niet Weet iemand hier iets op? Reageren
Froodooo Geplaatst: 7 mei 2006 Rapport Geplaatst: 7 mei 2006 Even met het CD'tje van je virusscanner even de software opnieuw installeren. Ik denk wel dat je een CD'tje hebt, volgens mij krijg je die om het jaar, als je je contract moet verlengen. Als je opnieuw hebt geïnstalleerd, doet hij het misschien wel weer, succes ermee! Reageren
ikt Geplaatst: 7 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 7 mei 2006 Nee, het ligt niet aan de antivirus. Eerst deed hij het gewoon zonder meldingen. En die van mij update elke dag. Reageren
kevin_92 Geplaatst: 7 mei 2006 Rapport Geplaatst: 7 mei 2006 Volgens mij ken je op deze site scane.klik Ik weet het niet zeker. maar ik heb zo internet scan ooit gedaan. En hij vond toen ook virus. Deze scan is van norton gratis. En als het lukt niet gevrees dit is helemaal gratis. Je ken ook scan dingen legaal downloaden. Alleen beschreming voor je pc moet je voor betalen. Reageren
ikt Geplaatst: 7 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 7 mei 2006 (bewerkt) Kan het zijn dat ik Windows defender beta 2 gebruik? Dat zal wel niet zo zijn omdat ik hem eerst er ook al op had staan... EDIT: gescand en het probleem ligt niet bij mijn antivirus. Het ligt volgens mij aan Windows Beveiliginscentrum... Bewerkt: 7 mei 2006 door ikt Reageren
kevin_92 Geplaatst: 7 mei 2006 Rapport Geplaatst: 7 mei 2006 unstal je virus scaner en dan weer opnieuwe. Maar je moet er wel verstand van hebben. Want ander worde de problemme grote Reageren
ikt Geplaatst: 7 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 7 mei 2006 Kan het zijn dat ik Windows defender beta 2 gebruik? Dat zal wel niet zo zijn omdat ik hem eerst er ook al op had staan...EDIT: gescand en het probleem ligt niet bij mijn antivirus. Het ligt volgens mij aan Windows Beveiliginscentrum... Ik zei toch: het ligt niet aan mijn antivirus. Laat ik de situatie uitleggen: Eerst toean alles nog goed was, verscheen dat bericht 1 seconde na het opstarten, dan helemaal niet meer. ALs je toen keek in de windopws beveiliging dinges stond de antivirus er wel bij. Nu veschijnt dat berich ook, maar gaat niet weg. Hij meld dat er geen antivirus is gevonden. Die ik er wel degelijk op heb staan. Ik heb gisteren mijn hele computer gescand in de veilige modus, daarna in de normale modus nog een keer met hitmanpro. Maar dat bericht staat er nog steeds! Is er een manier om dat bericht te berbergen? Of om mijn virusscanner weer zichbaar ta maken voor windows beveiligingscebtrum? Reageren
RonaldVC Geplaatst: 7 mei 2006 Rapport Geplaatst: 7 mei 2006 Kan het zijn dat ik Windows defender beta 2 gebruik? Dat zal wel niet zo zijn omdat ik hem eerst er ook al op had staan...Toevallig heb ik gisteren ook Defender Beta 2 geïnstalleerd en daar ligt het inderdaad niet aan. Weet je wel zeker dat je antivirus programma opstart tijdens het opstarten van Windows? Het kan zijn dat die om één of andere reden niet meer laadt tijdens het opstarten..Het kan ook zijn dat je je antivirus opnieuw moet activeren, of verlengen zegmaar.. Tja, en omdat je pc verder schoon is van spyware en virussen zou ik het eigenlijk anders ook niet weten. Kan je niet gewoon proberen het antivirusprogramma opnieuw te installeren? Reageren
Jarno Geplaatst: 8 mei 2006 Rapport Geplaatst: 8 mei 2006 Zo te zien aan het icoontje rechtsonder en de naam (Symantec Antivirus) heb jij een oude versie die het Beveiligingscentrum niet herkent. Het beste is in dat venstertje van Beveiligingscentrum op Aanbevelingen klikken en daarna op "Ik controleer zelf mijn antivirus" of iets dergelijks. Ik hoop dat ik je heb geholpen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.