Nickonly Geplaatst: 7 mei 2006 Rapport Geplaatst: 7 mei 2006 (bewerkt) Type: Advertentie Stijl: als een normale advertentie Grootte: ongeveer 700x450 Afbeelding: als je ooit een advertentie hebt gezien weet je wat ik bedoel. en met dit plaatje van het boek: Tekst: een beetje aansporende text om het boek te kopen, ik ben even inspitatieloos... Rand: ja, niet te dik, zwart Kleuren: de texten alleen in zwart en de achtergrond kleur mag je zelf iets moois van maken! Extra: ik moet het voor voor dinsdag af zijn en hij moet natuurlijk mooi worden en ook: kan degeen die het gemaakt heeft hem via PB aan mij doorgeven (plaatje zelf)? Sorry dat ik dit 2x aan gevraagd heb, maar toen wist ik nog helemaal niks van die Grapic Teams af, en op die andere zal toch niemand reageren omdat dat niet voor een team was... Bewerkt: 7 mei 2006 door Nickonly
Grove St. Geplaatst: 7 mei 2006 Rapport Geplaatst: 7 mei 2006 Type: AdvertentieStijl: als een normale advertentie Grootte: ongeveer 700x450 Afbeelding: als je ooit een advertentie hebt gezien weet je wat ik bedoel. en met dit plaatje van het boek: Tekst: een beetje aansporende text om het boek te kopen, ik ben even inspitatieloos... Rand: ja, niet te dik, zwart Kleuren: de texten alleen in zwart en de achtergrond kleur mag je zelf iets moois van maken! Extra: ik moet het voor voor dinsdag af zijn en hij moet natuurlijk mooi worden en ook: kan degeen die het gemaakt heeft hem via PB aan mij doorgeven (plaatje zelf)? Sorry dat ik dit 2x aan gevraagd heb, maar toen wist ik nog helemaal niks van die Grapic Teams af, en op die andere zal toch niemand reageren omdat dat niet voor een team was... Je hebt hem zeker nodig voor school?
Nickonly Geplaatst: 7 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 7 mei 2006 (bewerkt) Hoezo?? Nou, ja, ik heb het nu nogal druk met vanalles en nogwat... Maar ja nu is het dus niet meer nodig... Bewerkt: 9 mei 2006 door Nickonly
Recommended Posts