Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Type: Advertentie

Stijl: als een normale advertentie

Grootte: ongeveer 700x450

Afbeelding: als je ooit een advertentie hebt gezien weet je wat ik bedoel. en met dit plaatje van het boek: desnoodsmetgeweld9fr.jpg

Tekst: een beetje aansporende text om het boek te kopen, ik ben even inspitatieloos...

Rand: ja, niet te dik, zwart

Kleuren: de texten alleen in zwart en de achtergrond kleur mag je zelf iets moois van maken!

Extra: ik moet het voor voor dinsdag af zijn en hij moet natuurlijk mooi worden :puh: en ook: kan degeen die het gemaakt heeft hem via PB aan mij doorgeven (plaatje zelf)?

Sorry dat ik dit 2x aan gevraagd heb, maar toen wist ik nog helemaal niks van die Grapic Teams af, en op die andere zal toch niemand reageren omdat dat niet voor een team was...

Bewerkt: door Nickonly
Geplaatst:
Type: Advertentie

Stijl: als een normale advertentie

Grootte: ongeveer 700x450

Afbeelding: als je ooit een advertentie hebt gezien weet je wat ik bedoel. en met dit plaatje van het boek: desnoodsmetgeweld9fr.jpg

Tekst: een beetje aansporende text om het boek te kopen, ik ben even inspitatieloos...

Rand: ja, niet te dik, zwart

Kleuren: de texten alleen in zwart en de achtergrond kleur mag je zelf iets moois van maken!

Extra: ik moet het voor voor dinsdag af zijn en hij moet natuurlijk mooi worden :puh: en ook: kan degeen die het gemaakt heeft hem via PB aan mij doorgeven (plaatje zelf)?

Sorry dat ik dit 2x aan gevraagd heb, maar toen wist ik nog helemaal niks van die Grapic Teams af, en op die andere zal toch niemand reageren omdat dat niet voor een team was...

Je hebt hem zeker nodig voor school?

Geplaatst: (bewerkt)

Hoezo?? :engel::*D

Nou, ja, ik heb het nu nogal druk met vanalles en nogwat...

Maar ja nu is het dus niet meer nodig...

Bewerkt: door Nickonly
  • 1 maand later...
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...