Jump to content

Bewijs

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo, allemaal

Ben hier nieuw en ik dacht dat ik iets ontdekt had dat hier volgens mij nog niet gepost is, als het wel zo is moet de thread maar geclosed worden :D

Als je op de site van GTA: San Andreas kijkt, en je klikt de stad San Fierro aan, dan is er een filmpje te zien in het gebied Downtown met een auto die van een heuvelpadje afrijdt. Als je goed kijkt, zie je dat er aan de linkerkant van deze sportauto een benzineklepje zit! Omdat ik mij niet kan herinneren dat dit ook zo was in Vice City, denk ik dat dit het bewijs is dat je daadwerkelijk kan tanken in San Andreas. Wat denken jullie?

Geplaatst:

Ik meen, weet het dus niet zeker, dat dit in VC ook al was.

Het kan natuurlijk ook zijn dat dat gewoon betere graphics zijn, en dat gewoon bij een auto hoort, en het niet meteen betekent dat je kan tanken.

Geplaatst:

Kan wel mogelijk zijn dat er getankt kan worden. Dat was in mafia ook zo. Alleen dat is niet bepaald plezant. ;)

Geplaatst:

ik zeg het nog maar 1 keer als er getankt kan worden is het cool zo niet nou dat is jammer. :(

we w8en gewoon af punt uit. :puh:

Geplaatst:

De autos zijn erg gedetaileerd , kan zijn dat je kan tanken of zoals se7en al zij gewoon details

Geplaatst: (bewerkt)

Hoogstwaarschijnlijk wel om het echter te laten tonen, Maar wie wil er nu zonder benzine vallen in een missie die al vele keren opnieuw moest gespeeld worden, dat zorgt alleen voor frustratie. ;)

Bewerkt: door East Coast Crip
Geplaatst:

Ja misschien is het wel zo dat je lang kan doen met een tankje benzine :D

Anders jat ik gewoon n andere auto!

THE UNDERDOG (gast)
Geplaatst:
Hoogstwaarschijnlijk wel om het echter te laten tonen, Maar wie wil er nu zonder benzine vallen in een missie die al vele keren opnieuw moest gespeeld worden, dat zorgt alleen voor frustratie. ;)

je tankt tog gewoon voordat je een missie gaat doen lijkt me logidch he B)

Geplaatst: (bewerkt)

ik denk dat je niet kan tanken maakt mij niet veel uit ook

Bewerkt: door gta player
Geplaatst:

San Andreas is groot dus kan zeker gebeuren dat je zonder benzine zou kunnen vallen of als er een lek in u benzinetank zou kunnen geschoten worden, MAAR wie zegt dat je kan tanken eerst maar is zien of dit waar is. ;)

THE UNDERDOG (gast)
Geplaatst:

ik denk eerlijk gezegd niet dat je kan tanken anders was het toch wel eerder bekent maarja we zien het wel op de 29de ;)

Geplaatst:

Dat is juist vet je moet je wel voorbereiden voordat je een bankoverval gaat doen als je dan zonder benzine zit ben je gewoon dom eigenlijk.

En het is wel vet eigenlijk zie het al helemaal voor me midden in de woestijn zonder benzine B)

Geplaatst:

Dat is juist vet je moet je wel voorbereiden voordat je een bankoverval gaat doen als je dan zonder benzine zit ben je gewoon dom eigenlijk.

En het is wel vet eigenlijk zie het al helemaal voor me midden in de woestijn zonder benzine B)

ooh nee niet midden in de woestijn oooh dan moet je op de voet oooh :angry:

• 11 maanden later...
Geplaatst:
Hallo, allemaal

Ben hier nieuw en ik dacht dat ik iets ontdekt had dat hier volgens mij nog niet gepost is, als het wel zo is moet de thread maar geclosed worden :D

Als je op de site van GTA: San Andreas kijkt, en je klikt de stad San Fierro aan, dan is er een filmpje te zien in het gebied Downtown met een auto die van een heuvelpadje afrijdt. Als je goed kijkt, zie je dat er aan de linkerkant van deze sportauto een benzineklepje zit! Omdat ik mij niet kan herinneren dat dit ook zo was in Vice City, denk ik dat dit het bewijs is dat je daadwerkelijk kan tanken in San Andreas. Wat denken jullie?

Een ding zal ik je zeggen

bij elke auto zit een benzineklepje

en als daarop schiet vliegt ie in de hens ^_^:cya::Y

maar of je echt zou kunnen tanken :? hoe weet je dan of je benzine op is :?

aan de andre kant als je een granaat bij een tankstation inSA gooit ontploft ie wel dat is een teken van benzine

:D

Geplaatst:

In San Andreas kun je niet tanken. Die benzineklepjes zijn alleen handig om een auto in een keer op te blazen. ;)

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...