Dizzee Geplaatst: 10 september 2005 Rapport Geplaatst: 10 september 2005 (bewerkt) Uhm als je kon tanken in SA, wat had het dan voor zin Is er hier ooit iemand al zonder benzine gevallen? ik denk het niet, je kan gewoon blijven rijden met een auto, tanken zou dus totaal zinloos zijn en er is gewoon zo een klepje bij de tank omdat je dan weet waar je moet schieten om de auto te doen ontploffen... *edit* ik zie net dat dit een hele oude topic was waarop s.e.v.a.n antwoordde, ondertussen weet iedereen wel dat dit niet kan *edit2* Zo te zien al in veel oude topics, dus een tip: stop er nou maar mee, dit is zinloos. Uit op veel posts mss? Bewerkt: 10 september 2005 door Dizzee
W3sl3y Geplaatst: 10 september 2005 Rapport Geplaatst: 10 september 2005 Hallo, allemaalBen hier nieuw en ik dacht dat ik iets ontdekt had dat hier volgens mij nog niet gepost is, als het wel zo is moet de thread maar geclosed worden Als je op de site van GTA: San Andreas kijkt, en je klikt de stad San Fierro aan, dan is er een filmpje te zien in het gebied Downtown met een auto die van een heuvelpadje afrijdt. Als je goed kijkt, zie je dat er aan de linkerkant van deze sportauto een benzineklepje zit! Omdat ik mij niet kan herinneren dat dit ook zo was in Vice City, denk ik dat dit het bewijs is dat je daadwerkelijk kan tanken in San Andreas. Wat denken jullie? Een ding zal ik je zeggen bij elke auto zit een benzineklepje en als daarop schiet vliegt ie in de hens maar of je echt zou kunnen tanken hoe weet je dan of je benzine op is aan de andre kant als je een granaat bij een tankstation inSA gooit ontploft ie wel dat is een teken van benzine Dit is dus denk ik niet de bedoeling... Je bumpt een topic van zowat een jaar oud. Je geeft wel goede informatie alleen iedereen wist dit al.
.Levi. Geplaatst: 10 september 2005 Rapport Geplaatst: 10 september 2005 @W3sl3y: S.e.v.a.n haalde het topic omhoog niet Dizzee. Je kunt niet gaan tanken en het is een oud topic dat voor de zoveelste keer naar boven is gebracht door S.e.v.a.n. Topic Closed.
Recommended Posts