Jump to content

probleem met inzoomen, en verplaatsen door scene

Recommended Posts

Geplaatst:

He, ik heb een probleem. als ik in mijn 3ds max me wil verplaatsen door mijn scene heen, verandert opeens mij model in een soort wireframe/selectiekader. Dit vind ik iritant, maar ik weet niet hoe ik dit kan oplossen.

kb7tz.jpg

dit krijg ik dus te zien, als ik me door mijn scene heen plaats, of als ik wil inzoomen, weet iemand wat het probleem is en hoe ik het kan oplossen?

Geplaatst:

Ik dacht dat je het kon oplossen door op de toets 'X' te drukken. Als dat niet het geval is probeer dan CTRL + X.

Doet hij het dan nog niet probeer het dan eens met B hetzelfde ;).

Geplaatst:

Nou, dat werkt ook niet. Ik wil gewoon heel het model zien als ik me verplaats door mijn scene heen, ik heb alles al gedaan wat jullie mij hebben gezegt

Geplaatst: (bewerkt)

'o'

>>> Door Matiscus: Dit versta ik onder spam! Als je op perspective klikt kan je je het zicht instellen, probeer daar eens wat. En F2 en F3 zijn ook handige knoppen.<<<

Maar skat als je op o drukt is zijn probleem opgelost :(

>>> Door Jorge_F: Matiscus dit is geen spam aangezien kaaspizza de oplossing van zijn probleem geeft. Dit is een korte post met inhoud en valt dus niet onder het kopje spam ;)<<<

>>> Door Matiscus: Sorry Jorge, ik dacht dat hij een smilie bedoelde. Dus ik zat dus mis. Ik neem men woorden terug sorry bier pizza. <<<

:)

Bewerkt: door kaaspizza
Geplaatst:

Dit had ik ook een keer had mijn pc gewoon niet genoeg geheugen vrij waardoor hij wireframe liet zien ipv textures opnieuw starten hielp bij mij

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...