erterer0 Geplaatst: 7 mei 2006 Rapport Geplaatst: 7 mei 2006 de beta van gtasa beta 3 is hier volgensmij te downloaden http://www.gta-downloads.com/pafiledb.php?act=view&id=7489 Heb plezier!
Jarno Geplaatst: 7 mei 2006 Rapport Geplaatst: 7 mei 2006 Als je voortaan nou ook eens probeerd voordat je post . Er zaten bugs in beta #3 en daarom zijn er nu geen servers online totdat de fout(en) gerepareerd is/zijn.
Azer Geplaatst: 7 mei 2006 Rapport Geplaatst: 7 mei 2006 Die client is onderhand al nutteloos... topic lock request
erterer0 Geplaatst: 7 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 7 mei 2006 (bewerkt) Het gaat om de download over een uurtje of 3 heb ik gehoord dat ze de bugs ongeveer weggewerkt hebben... Ik zie ook geen server en ik heb het al geprobeerd maar de download was niet op sa-mp. Is maar een gerucht........ Bewerkt: 7 mei 2006 door erterer0
Flame^ Geplaatst: 7 mei 2006 Rapport Geplaatst: 7 mei 2006 Het gaat om de download over een uurtje of 3 heb ik gehoord dat ze de bugs ongeveer weggewerkt hebben...Ik zie ook geen server en ik heb het al geprobeerd maar de download was niet op sa-mp. Is maar een gerucht........ Als ze bugfixes maken krijg je SOWIESO een nieuwe evrsie, dan werken alle oude niet :') . topic lock request My wish is your command,
Recommended Posts