Daneur Geplaatst: 8 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2004 eeyzz, is er ook un code waar mee ik mun auto kan late staan bij de malibu club en dat ik da naar ut taxi bedrijf rij en ik ga weer trug dat diej auto blijft staan (duzz da mun auto blijft waar ik hem neer heb gezet) thnx bye Reageren
East Coast Crip Geplaatst: 8 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2004 Gewoon gebouw in de buurt kopen en in de garage zetten. dan heb je hem zeker nog. Reageren
nick Geplaatst: 8 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2004 Gewoon gebouw in de buurt kopen en in de garage zetten. dan heb je hem zeker nog. Ja das waar maar deze topic bestaat al! <_< Reageren
Daneur Geplaatst: 8 oktober 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 8 oktober 2004 ja maar niej elk gebouw heeft un garage en diej gebouwe met garaage ligge te ver uit elkaar das irri dat de auto's de hele tijd weg zijn Reageren
Ken-D Geplaatst: 8 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2004 Als jij zegt welke wagen je daar wilt hebben zal ik kijken wat ik voor je kan doen. Postaldude Reageren
pluutje Geplaatst: 8 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2004 Als je uitstapt en de duur van de auto openlaat blijft ie meestal wel een hele lange tijd staan Reageren
nick Geplaatst: 9 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2004 (bewerkt) Ook niet altijd hoor het beste kun je een gebouw kopen want de meeste hebben wel garages! Er is wel een download www.gtagames.nl/downloads.php?release_id=224 dat kun je downlaoden en ergens een auto neerzetten en staat er elkekeer weer een nieuwe! Bewerkt: 9 oktober 2004 door nick Reageren
Daneur Geplaatst: 9 oktober 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 9 oktober 2004 aja neej bedankt dan laat maar hange Bye Reageren
nick Geplaatst: 9 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2004 Ja doei! EDIT door Lantyz: Geen onzinnige posts zetten svp. Dit is spam. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.