erterer0 Geplaatst: 17 mei 2006 Rapport Geplaatst: 17 mei 2006 Masticus: Naar kort nadenken, vond ik het aan Masticus zijn auto erg appart dat er ``Masticus,, op het nummerbord stond, de glans had wel wat mooier gekunt, maarja. Maar het is wel tot op de mooiste details uitgewerkt! Giorigio: Erg mooie auto, alleen die kilometer teller verpest het een beetje... En de kleur staat me niet echt aan... Maar toch is de glans van de auto erg mooi! Maar mijn stem gaat toch naar: Vote: Masticus
Rullez Geplaatst: 18 mei 2006 Rapport Geplaatst: 18 mei 2006 Masticus daar stem ik op Masticus zijn auto vind ik gewoon mooier afgewerkt
RonaldVC Geplaatst: 18 mei 2006 Rapport Geplaatst: 18 mei 2006 (bewerkt) Stem Matiscus. Die van Matiscus is goed gelukt, goed op de details gelet en alles is heel netjes bewerkt. Gewoon goed werk, geen aanmerkingen daar. Giorgo, een roze auto?!? Die kleur zou ik nooit kiezen, hoewel het wel goed op de auto verwerkt is. Tja, de auto is niet verlaagd terwijl het wel zo'n grote spoiler voorop heeft, dat staat niet wcht naar mijn mening. Verder zit die luchthapper op het dak een beetje scheef, detail. En oja, wat is eigenlijk dat rode op de grond? Het lijkt wel een leeggespoten spuitbus, ik was wel nieuwsgierig.. Nouja, ik stem op Matiscus dus.. Succes nog jongens.. Bewerkt: 18 mei 2006 door RonaldVC
Giorgo Geplaatst: 18 mei 2006 Rapport Geplaatst: 18 mei 2006 (bewerkt) Nouja, ik ga niet kankeren, ik kan tegen me verlies. Maar een roze auto.. er zijn er 1000den. Nog eens verlagen ? Terwijl er al een lip opzit ? Dat wordt lastig voor te rijden. De luchthapper ben ik het eens, klein foutje van me. Bewerkt: 18 mei 2006 door Giorgo
Dago58x Geplaatst: 18 mei 2006 Rapport Geplaatst: 18 mei 2006 Ik vind de bijde auto's echt heel erg mooi gemaakt.. Ik kan er geen keuze van maken.! MAar ik kies toch voor Giorgo
Ice Banana Geplaatst: 18 mei 2006 Rapport Geplaatst: 18 mei 2006 Giorgio Je resultaat mag er wezen nice job mooie weespiegeling de 34 layers waard!
DaddyPimp Geplaatst: 18 mei 2006 Rapport Geplaatst: 18 mei 2006 Matiscus, ik vind die Giorgo een beetje té, waardoor hij een beetje onrealistisch lijkt.
Matiscus Geplaatst: 19 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 19 mei 2006 (bewerkt) Battle afgelopen, eindstand: Giorgo: 3 stemmen. Matiscus: 5 stemmen. >>> Door .Levi.: Matiscus is de Winnaar +1 punt voor jou. Giorgo is de verliezer -1 punt voor jou.<<< Bewerkt: 21 mei 2006 door .Levi.
Recommended Posts