Easteregg Seeker Geplaatst: 7 mei 2006 Rapport Geplaatst: 7 mei 2006 (bewerkt) Hallo, ik hoop niet dat ik nu buiten de regels treed ofzo, maar ik heb GTA SA al 3 x uitgespeeld en wil nu erg graag de EE's vinden. Ik heb deze fora al 1000x doorgelezen, maar het meeste werkt nog niet. Wil iemand zo aardig zijn om mij een lijst te sturen met wat misterieuze EE's? Niet simpele, maar echt rare. Ook hoop ik nog iets te vinden over the killer. Alles is welkom. Ook kan je misschien gewoon 1 Easter egg eturen die je hebt ontdekt, een speciale. Ik heb SA voor de Ps2. GRaag sturen naar *Sorry, maar die zijn helaas niet toegestaan * Bedankt Bewerkt: 7 mei 2006 door Big Smoke Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 7 mei 2006 Rapport Geplaatst: 7 mei 2006 (bewerkt) Ey EE zoeker, welkom op het forum! Misschien helpt het om eens in dit topic een kijkje te nemen. Daar staan alle gevonden EE's door leden van het forum. Mocht je zelf nog een aantal vinden, dan zou je hem altijd in een ander topic kunnen showen om te vragen of dit daadwerkenlijk een EE is. Succes ermee Bewerkt: 7 mei 2006 door Ruurd31 Reageren
Miyamoto Geplaatst: 7 mei 2006 Rapport Geplaatst: 7 mei 2006 (bewerkt) Ik zou je graag willen helpen! 1) Op het kerkhof in Palomino Creek vind je veel vreemde dingen. 2) Bij Palomino Creek is een klein strandje waar een verroeste rolstoel staat en een vreemd kot dat 's nachts rood oplicht. 3) Ergens langs de weg in de bossen loopt er een biker rond met 9mm die gewoon over en weer loopt. 4) Om 00:00 s' nachts moet je omhoog kijken als je bij de Gant Bridge staat. Dan zie een groene ster(ufo?). 5) In de woestijn dicht bij Area 69 is een put vol lijkzakken waar een Bobcat(pickup) bijstaat. Als ik wat tijd heb zal ik eens een kaartje maken. Greetz, MforMiyamoto Bewerkt: 8 mei 2006 door Miyamoto Reageren
Easteregg Seeker Geplaatst: 7 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 7 mei 2006 Kijk dit is nou een goede forasite. Direct 2 handige reacties heel erg bedankt, en zoek plz door Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.