RonaldVC Geplaatst: 7 mei 2006 Rapport Geplaatst: 7 mei 2006 (bewerkt) Onderwerp: Steden Soort design: Photomanipulation Size design: signature (max. 400x150) Render: n.v.t. Animatie: nee Premade: nee Tijd van inlevering: As soon as possible.. Wie o wie? Bewerkt: 8 mei 2006 door RonaldVC
Arjen Geplaatst: 7 mei 2006 Rapport Geplaatst: 7 mei 2006 (bewerkt) Me.. [edit] Bewerkt: 7 mei 2006 door Arjen
RonaldVC Geplaatst: 8 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 8 mei 2006 (bewerkt) Ok, you're on! RonaldVC: Arjen: Stemmen kan beginnen! (Stemmen kan t/m 10 mei) Succes Arjen! Bewerkt: 8 mei 2006 door RonaldVC
Mazzeltje Geplaatst: 8 mei 2006 Rapport Geplaatst: 8 mei 2006 Het is niet echt mijn mooiste onderwerp. Maar als ik moet kiezen gaat mijn stem naar RonaldVC. Erg mooi met de Eifeltoren gemaakt. Bij Arjen vindt ik de tekst: Photo Manip niet mooi staan.
Robin2130 Geplaatst: 8 mei 2006 Rapport Geplaatst: 8 mei 2006 Ik stem op RonaldVC, omdat ik dat ja eeuhm gewoon mooier vind Ook gewoon de Eiifeltoren op de achtergrond vind ik ook mooi
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 8 mei 2006 Rapport Geplaatst: 8 mei 2006 Ik stem ook op RonaldVC, ik vind het er echt mooi en leuk uitzien. Het geeft me ook een fijn gevoel als ik naar deze signature kijk. Die van Arjen is ook wel mooi, maar die text kan toch wel beter. Vote: RonaldVC. Beiden nog heel veel succes.
Dutchy3010 Geplaatst: 8 mei 2006 Rapport Geplaatst: 8 mei 2006 Moeilijk deze keer. Heb dit keer niet echt een voorkeur. Die van Arjen is mooi, met mooie effecten e.d. Ik vind ook die van RVC erg mooi vanwege de rust die hij uitstraalt. Ik stem op RonaldVC, maar het was een nek aan nek race dit keer!
Bling Geplaatst: 8 mei 2006 Rapport Geplaatst: 8 mei 2006 (bewerkt) Ik stem ook op RonaldVC (hiermee wil ik niet zeggen dat die van Arjen lelijk is hoor integendeel zelfs) Maar ik vind die van RonaldVC toch iets mooier met die verlichting in de stad enzo Vooral die Eifeltoren ziet er mooi uit Bewerkt: 8 mei 2006 door Bling
P-Jamma Geplaatst: 8 mei 2006 Rapport Geplaatst: 8 mei 2006 Ook mijn stem gaat naar Ronald! Ik vínd z'n ontwerp heel Sfeervol, en de Lens Flare is mooi in beeld gebracht. De tekst is goed verzonnen, alleen had het toch iets beter kunnen zijn, zoals een ander handgeschreven letterype... Die van Arjen is ook zeer goed gelukt, en erg origineel.. Iets waar je niet meteen aan denkt als je Steden hoort, alleen wel erg passend. De Scanlines houden iets onder het midden op, ik denk dat dit de bedoeling is, alleen misschien was het mooier geweest om ze langzaam te laten verdwijnen Succes alletwee nog!
Rullez Geplaatst: 8 mei 2006 Rapport Geplaatst: 8 mei 2006 ik stem RonaldVC ziet er leuk uit met die lichtjes
DJ-TQM Geplaatst: 8 mei 2006 Rapport Geplaatst: 8 mei 2006 ik vind die van ronaldvc wat meer bij het onderwerp steden passen, dus daar gaat mijn stem naar
Dago58x Geplaatst: 8 mei 2006 Rapport Geplaatst: 8 mei 2006 Natuurlijk Weer De Beste sig Mijn Fan RonaldVC Krijgt Weer Van Mij een stem
RonaldVC Geplaatst: 9 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 mei 2006 Tussenstand: RonaldVC 9 - 0 Arjen. Er kan tot en met 10 mei gestemd worden.
Le MrG Geplaatst: 9 mei 2006 Rapport Geplaatst: 9 mei 2006 Mijn stem gaat naar RonaldVC, ik hoef er niet meer bij te zetten waarom, de mensen voor mij hebben dat al goed genoeg gedaan
Kama Geplaatst: 9 mei 2006 Rapport Geplaatst: 9 mei 2006 Ook mijn stem gaat naar Ronald!Ik vínd z'n ontwerp heel Sfeervol, en de Lens Flare is mooi in beeld gebracht. De tekst is goed verzonnen, alleen had het toch iets beter kunnen zijn, zoals een ander handgeschreven letterype... Die van Arjen is ook zeer goed gelukt, en erg origineel.. Iets waar je niet meteen aan denkt als je Steden hoort, alleen wel erg passend. De Scanlines houden iets onder het midden op, ik denk dat dit de bedoeling is, alleen misschien was het mooier geweest om ze langzaam te laten verdwijnen Succes alletwee nog! Zelfde mening ik stem dus RonaldVC
Recommended Posts