Daan007 Geplaatst: 9 mei 2006 Rapport Geplaatst: 9 mei 2006 Ik stem ook op RonaldVC, ik vind het er echt mooi en leuk uitzien.Het geeft me ook een fijn gevoel als ik naar deze signature kijk. Die van Arjen is ook wel mooi, maar die text kan toch wel beter. Vote: RonaldVC. Beiden nog heel veel succes. Zelfde mening,
Eli R Geplaatst: 9 mei 2006 Rapport Geplaatst: 9 mei 2006 Ik stem ook RonaldVC, de lucht bij Arjen lijkt hevig bewerkt, dat vind ik niet mooi, die van RonaldVC trekt me gewoon wat meer aan. RonaldVC +1
MrKooKie Geplaatst: 9 mei 2006 Rapport Geplaatst: 9 mei 2006 Mijn stem gaat naar Arjen, want als ik ergens een screen zoek, een lichje op de Eiffeltoren zet, en een paar letters heb ik het zelfde effect als bij RonaldVC, ik vind die van RonaldVC wel mooier, maar is gewoon te simpel.
Eli R Geplaatst: 9 mei 2006 Rapport Geplaatst: 9 mei 2006 Mijn stem gaat naar Arjen, want als ik ergens een screen zoek, een lichje op de Eiffeltoren zet, en een paar letters heb ik het zelfde effect als bij RonaldVC, ik vind die van RonaldVC wel mooier, maar is gewoon te simpel. Ehm, sorry? Je vind hem mooier maar stemt op Arjen omdat die van Ronald te simpel is? Ik dacht dat het ging om welke je het mooist vind, je leert hier ook elke dag wat nieuws.....
MrKooKie Geplaatst: 9 mei 2006 Rapport Geplaatst: 9 mei 2006 Ik beoordeel op kwaliteit en netheid, niet wat 'aantrekkelijker' is..
Giorgo Geplaatst: 10 mei 2006 Rapport Geplaatst: 10 mei 2006 (bewerkt) Ik ga ook voor Arjen.. Ik begrijp niet wat er zo speciaal aan die van Ronald is. Hij is wel mooi maar die van Arjen is veel mooier. Bewerkt: 10 mei 2006 door Giorgo
DaddyPimp Geplaatst: 10 mei 2006 Rapport Geplaatst: 10 mei 2006 RonaldVC, die is gewoon veel mooier, sorry dat ik het zeg Arjen maar je text zuigt zwaar...
RonaldVC Geplaatst: 11 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 11 mei 2006 Battle afgelopen. Eindstand: RonaldVC 14 - 02 Arjen. Jammer dat het niet zo spannend was, deze uitslag had ik echt niet verwacht, omdat ik jouw signature echt mooi vind Arjen... Nouja, pm naar een mod is onderweg..
Slimm Geplaatst: 11 mei 2006 Rapport Geplaatst: 11 mei 2006 Battle afgelopen, winnaar RonaldVC. 1 Punt voor jou, 1 eraf bij Arjen. Closed.
Recommended Posts