Easteregg Seeker Geplaatst: 7 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 7 mei 2006 bij de boot in de buurt van de Golden Gate Brigde, hebben al vele mensen gekeken naar Alcatraz. Idd alleen maar stenen op de zeebodem, niks meer. Wel viel op dat om precies 0:00 uur daar in de buurt een groene ster/ufo is. Die heb ik ook gezien. Maar als je de always midnight cheat doet, zul je merken dat er ook een rode ufo/ster is. Ik heb een foto op mijn Playstation2 en weet niet hoe ik dei hierop krijg. Misschien dat deze rode ster nog iets betekent? Ook zijn de groene en rode sterren niet steeds op dezelfde plek, maar verschilt dit steeds. Wel is het steeds in de buurt van de boot, de brug, en de plek waar Alcatraz zou moeten liggen Greetz, Easter Egg Seeker Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Damos Geplaatst: 7 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 7 mei 2006 Laat eens een screen zien Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Easteregg Seeker Geplaatst: 7 mei 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 mei 2006 (bewerkt) staat dus op Ps2, weet niet hoe k m hierop krijg, heb verder geen spullen ervoor. Vertel misschien hoe? Bewerkt: 7 mei 2006 door Easteregg Seeker Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
W3sl3y Geplaatst: 7 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 7 mei 2006 Dit klopt, toen we Alcatraz aan het onderzoeken waren kwamen we een groene gloed over het water tegen 's nachts. We kwamen erachter dat het een ''groene'' ster was. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Easteregg Seeker Geplaatst: 7 mei 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 mei 2006 maar dsu ook een rode Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ruurd31 Geplaatst: 7 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 7 mei 2006 Hier heb je nog een tutorial. Daarmee, kun je foto's maken in SA PS2. Ingame-foto's naar je PC overzetten-- Benodigdheden: - San Andreas disc. - Action replay max - Ps2 Save Builder - San Andreas gallery viewer - USB stick (ook andere dan de ARMAX-sticks werken) Voorbereidende stap: Pak de zip bestanden van Ps2 Save Builder en van San Andreas gallery viewer uit. Stap 1: Maak een foto in San Andreas met je foto toestel en save deze op je memory card. Stap 2: Haal je cd van San Andreas eruit en doe je cd van Action Replay Max in de lade. Herstart nu je ps2 en wacht tot Action Replay Max geladen is. Stap 3: Doe je USB stick in de usb ingang van je ps2. Kies in het start venster van armax voor Max Memory. Plaatje Stap 4: Klik in het start venster van Max Memory op My devices.Plaatje Als je hier ben selecteer je eigen memorycard.Plaatje Nu krijg je een lijstje met jouw save files. Selecteer San andreas en kopieer deze naar jouw usb stick..Plaatje Stap 5: Stop je usb stick in je pc En open het gedownloade programma ps2 save builder. Bekijk dit filmpje Stap 6: Open het gedownloade programma GTASAgv12. Klik op file en kies open. Open het galley bestand.. Klik met je rechtermuis knop op een image en kies extract all images. Sla het op in een willekeurige map. Nu kan je naar believen je images bewerken. note: je kunt niet een onbeperkt aantal foto's in 1x overzetten. 25 stuks is iig. gelukt. Probeer uit hoeveel zo voorkom je dat je foto's weg moet gooien. Note2: Je kan alleen maar foto's maken met het foto toestel ingame. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pietje II Geplaatst: 7 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 7 mei 2006 Volgens mij is die 'rode ster' van een gebouw in San Fierro. Op hoge gebouwen plaatsen ze meestal lichten, zodat vliegtuigen die 's nachts kunnen zien. Bijvoorbeeld op het hoogste gebouw van San Fierro (The Big Pointy Building) staat er ook zo'n licht. Ik denk dat jij dit ziet. Anders zie jij het wel van een ander gebouw. Maar ik zal anders even kijken, misschien zie ik het ook wel, dan kan ik pas echt oordelen. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Easteregg Seeker Geplaatst: 7 mei 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 mei 2006 het spijt me echt, maar die dingen heb ik niet. Hij ziet er precies hetzelfde uit als de groene maar dan rood Wat mij opviel is als je helemaal erin inzoomt, dat je er een vierkante of iets dergelijks inziet het is zeker geen gebouw, het knippert niet, en is even groot als groene, en ze wisselen elkaar soms af, daar zit dan 10 sec tussen ofzo, en hij is niet steeds op dezelfde plek Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Easteregg Seeker Geplaatst: 7 mei 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 mei 2006 Dus misschien moeten we kijken wat dat is. Misschien vragen aan R*. Weet iemand het adres? >>> Door Dizzee: Gelieve niet meer te dubbelposten, gebruik de edit-knop om je vorige bericht aan te passen<<< Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
coz Geplaatst: 7 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 7 mei 2006 even voor de zekerheid .. je bedoelt toch niet dit he ? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Easteregg Seeker Geplaatst: 8 mei 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 mei 2006 nee, je moet het in echt in of net buiten het water zien Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Miyamoto Geplaatst: 8 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 8 mei 2006 Ik heb die ufo's/sterren ook al een keer gezien toen ik de "always 00:00" cheat gebruikte. Ik weet het niet zeker maar misschien is dit een bug omdat je de tijd stilzet... Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Easteregg Seeker Geplaatst: 9 mei 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 9 mei 2006 tsja , dat kan ook. Maar toch zie ik oook die gloed Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Miyamoto Geplaatst: 14 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 14 mei 2006 (bewerkt) tsja , dat kan ook. Maar toch zie ik oook die gloed Die gloed heb ik ook al vreemd gevonden... Misschien moet iemand een e-mail naar R* sturen??? Die e-mail is een grapje hoor! Daar krijg je toch nooit een zinnig antwoord op... Ik betwijfel toch of het echt de bedoeling was om zoiets in het spel te hebben. Daarom denk ik meer aan een bug dan aan een EE. Maar aan de andere kant kun je ook gelijk hebben hoor, Easter Egg Seeker! Bewerkt: 14 mei 2006 door Miyamoto Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BeatboxGamer Geplaatst: 15 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 15 mei 2006 tsja , dat kan ook. Maar toch zie ik oook die gloed Die gloed heb ik ook al vreemd gevonden... Misschien moet iemand een e-mail naar R* sturen??? Die e-mail is een grapje hoor! Daar krijg je toch nooit een zinnig antwoord op... Ik betwijfel toch of het echt de bedoeling was om zoiets in het spel te hebben. Daarom denk ik meer aan een bug dan aan een EE. Maar aan de andere kant kun je ook gelijk hebben hoor, Easter Egg Seeker! Volgens mij...Is dit geen EE maar een foto ops. Aan de gloed te zien. Of als je het wil weten vlieg je er toch een stuk heen je hebt je jetpack. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts