Jump to content

Ook Rode Ufo bij boot Alcatraz

Recommended Posts

Geplaatst:

Dat komt vaak van de gebouwen af, daarop zitten van die veiligheidslichten zodat de vliegtuigen erniet tegenaan knallen. ;)

• Reacties 73
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Easteregg Seeker

12

• coz

10

• gta dylan

7

• Miyamoto

5

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

wat weten we nu al?

1.je vind stenen

2.er is een groene of rode gloed

3.en je doet de allways midnight code

en thats it he weet weten we niet.

en ook we zien op de foto iemand met een camera die inzoomt he en dan zie je zo'n paars ding he.4 woorden:dat is een snapshot.

en ook we zien op de foto iemand met een camera die inzoomt he en dan zie je zo'n paars ding he.4 woorden:dat is een snapshot.

Geplaatst: (bewerkt)
wat weten we nu al?

1.je vind stenen

2.er is een groene of rode gloed

3.en je doet de allways midnight code

en thats it he weet weten we niet.

ik heb meermalen geprobeerd uit dit topic wijs te worden , maar ik snap nog niet bepaald wat TS bedoeld

TS (topicstarter) , kun je mss heel wat meer details kwijt

waar je exact staat

welke kant je uit kijkt

beweegt het of niet

enzenzenz

joh .... mss die post iets beter lezen

Bewerkt: door coz
Geplaatst:

oei sorry voor het dubbelposten ik dacht dat ik iets verkeerds had gedaan zodat het er niet opstond.sorry.

Geplaatst:
oei sorry voor het dubbelposten ik dacht dat ik iets verkeerds had gedaan zodat het er niet opstond.sorry.

haha .. lol , nee dat bedoelde ik niet ..

je gaf commentaar op mijn post , maar ik bedoelde mijn post sarcastisch .. ook dan - geeft niet

Geplaatst:

Waarschijnlijk is t gewoon een bug dat groene en rode licht.

ik heb ook al ergens in de lucht van SF een witte lamp gezien en denk niet dat het een EE is hoor

Geplaatst:

ok maar even een ander vraagje wat zijn die 3 rode bolletjes op je kadertje waar je naam opstaat?

Geplaatst:
Dat komt vaak van de gebouwen af, daarop zitten van die veiligheidslichten zodat de vliegtuigen erniet tegenaan knallen. ;)

Duh, :puh: dat heb ik op de vorige pagina ook al gezegd en volgens Easter Egg Seeker was dat het niet. ;)

@gta dylan: Dit is niet erg ontopic, deze vraag is al miljoenen malen gesteld, gebruik voortaan even de zoekfunctie. Ook kan je het vinden in het Forum Helpdesk e.d.

Om toch maar even antwoord te geven op jouw vraag: Die bolletjes zijn jouw rank. Per 50 posts (dacht ik ;)) komt er steeds zo'n bolletje bij. ;)

Geplaatst:

ok bedankt.sorry ik wist niet dat je doe zoekfunctie daarbij moest gebruiken.maar nu weet ik het :Y:Y:Y

Ik heb dat licht meermaals gezien en ik kan je verzekeren: Het komt NIET van een gebouw af maar ven een groen/rode ster...

Bewerkt: door Miyamoto
Geplaatst:

ja inderdaad, dat bedoel ik duss, Miyamoto.. Het maakt trouens niet zoveel uit waar je staat, en dat rode/groene licht is niet steeds op dezelfde plek.. Ik heb het spel een beetje doorzocht en ik vind die gloed nergens anders. Maar hoe we er iets meer over achter kunnen komen...

• 2 weken later...

nou .. eindelijk een foto dus

gallery489.jpg

overigens .. ik begon bij die grote berg achter gant bridge en heb het tot aan de mijngroeve achtervolgd

met als enige resultaat dat het hoger in de R (die sterren in de vorm van R) stond

Geplaatst:

gallery489.jpg

overigens .. ik begon bij die grote berg achter gant bridge en heb het tot aan de mijngroeve achtervolgd

met als enige resultaat dat het hoger in de R (die sterren in de vorm van R) stond

ik vind het ook een beetej op de grote beer lijken

sdfjkla1sx.jpg

ik vind het ook een beetej op de grote beer lijken

uhm .. de witte punten moet je vergeten , dat zijn de normale sterren , het gaat alleen om die grote gele vlek

(en die vormen het Rockstar logo ;P niet de grote beer ...

hoewel ik wel eens 's nachts het R* logo in de grote beer zag , maar dat had andere oorzaken :D:puh::bonk: )

heb overigens juist de "sterren-als-achtergrond"- foto gekozen , omdat die herkenbaar is dat het inderdaad een vreemd object is .. kijk maar naar het oosten in gta 's nachts

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...