Jump to content

Ook Rode Ufo bij boot Alcatraz

Recommended Posts

• Reacties 73
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Easteregg Seeker

12

• coz

10

• gta dylan

7

• Miyamoto

5

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

maarja, een UFO zal het niet zijn, en een andere kleur ster of een zon lijkt me ook niet. Verder kan ik niks zinnigs bedenken wat het is. Jullie nog iets? trouwens, ik zie m nie alleen in het geel, ook in het groen en rood.

Geplaatst:
maarja, een UFO zal het niet zijn, en een andere kleur ster of een zon lijkt me ook niet. Verder kan ik niks zinnigs bedenken wat het is.

allereerst is het dan dus juist een ufo , je weet het immers niet (ongeidentificeerd) en het vliegt (vliegend voorwerp) = (ufo)

het zal dus wel een UFO zijn tenzij anders bewezen....

:schater: en helemaal mooi dat jij hiermee aankomt terwijl het jouw topic over ufo's in gta is :D:sigaar:

Jullie nog iets? trouwens, ik zie m nie alleen in het geel, ook in het groen en rood.

zal eens langer en beter op onderzoek uitgaan

Geplaatst: (bewerkt)

gallery489.jpg

Deze foto is getrokken met de midnight cheat op,niet?

hier (de echte) verklaring

je voert de "midnight cheat" in.je tijd blijft op 00.00 uur staan.echter blijft niet heel de wereld op 00.00 staan (en komt de zon dus ook op).Dit R* sterrenbeeld staat in het oosten.de groene ster die je dus ziet is gewoon de zon ron 7.00 uur.als je de midnight cheat niet invoert,zal dit ook niet gebeuren.Vandaar ook die groene gloed;dit is gewoon een beetje doorkomende zon die de cheat niet helemaal kan tegenhouden.

Greetz :cya:

Bewerkt: door gtagangster
Deze foto is getrokken met de midnight cheat op,niet

hier (de echte) verklaring

je voert de "midnight cheat" in.je tijd blijft op 00.00 uur staan.echter blijft niet heel de wereld op 00.00 staan (zoals de zon) wat die groene ster is is de zon,die normaal zou schijnen als die midnight cheat niet was ingevoerd.als je trouwens de midnight cheat deactiveerd spoelt je tijd verder tot de tijd waar je eigenlijk was.dus: de groene ster is gewoon de zon die schijnt maar door de midnight cheat blijft de klok op middernacht staan en lijkt dit tussen alle andere sterren een groene ster.dit verklaart dus ook de groene gloed:dit is gewoon zonlicht.

als deze cheat niet was geactiveerd tijdens deze screen werd getrokken is het een bug.

ohya .. goede verklaring

Bewerkt: door coz
Geplaatst:

Dat is een veel verklarende theorie. Nu ga ik zonder die midnight cheat die ster zoeken. :cya::cya:

Geplaatst:

ja dat is wel logisch, maar volgens mij is het geen zon hoor? een groene zon?

Maar slim bedacht ik zal ook zoeken;)

• 2 weken later...
Geplaatst:

sorry als het hier niet over gaat maar hoe zet ik een foto bij m'n nickname?

Geplaatst:

Instellingen >> Wijzig Avatar (staat onder het kopje Persoonlijk profiel) >> Kies een Avatar uit één van onze Galerij Dan kan je een avater uitkiezen van GTA of een ander onderwerp, als je een mooie hebt gevonden druk je op Avater bijwerken

Als je zelf een mooie hebt kan je hem ook onder je nickname zetten, maar dat doe je zo:

Instellingen >> Wijzig Avatar >> Upload een plaatje van je computer door op 'bladeren' te klikken Je Avater mag maximaal 64 x 64 pixels zijn.

Gebruik voortaan eerst de Zoekfunctie voordat je deze vragen stelt.

Als je toch zulk soort vragen hebt moet je die in het Feedback stellen.

volgens mij zijn het gewoon andere kleure sterren

Dit kan uiteraard ook. In een levensloop van een ster zitten verschillende fasen. Zo ook de fase genaamd 'Rode Reus'.

Foto van een Rode Reus:

betelgeuze.jpg

Je hebt ook sterrenstelsels (bij ons: het melkwegstelsel), een aantal sterren bij elkaar. In het volgende plaatje zie je een dwergsterrenstelsel, maar daar zie je ook een roodkleurige ster in.

art460a.jpg

Je hebt ook nog andere fasen. Misschien dat daar die 'groene ster' vandaan komt.

En er zijn verschillende sterren, als rode dwerg, bruine dwerg en zwarte dwerg.

Kortom: Er zijn veel verschillende soorten sterren. Het kan makkelijk zijn dat R* een ster heeft gemaakt die aan het 'uitsterven' is, of die juist net bezig is. Als je inzoomt met de fotocamera, zie je dat de grote sterren dezelfde vorm heeft als de kleine sterren. Dus dat betekent alleen maar dat hij minder lichtjaar van ons verwijdert is (behoorlijk wat minder, want anders had je hem met het blote oog zeker niet zo groot gezien!).

Ik hoop dat dit verhaal een beetje duidelijk is. Is ANW werkstuk/spreekbeurt nog ergens goed voor!

Groetjes, Dutchy3010

EDIT: ik heb even gekeken, en ik zie alleen een witte grote ster. Als je inzoomt (met fototoestel) zie je precies hetzelfde als bij de kleine witte sterren. Zie bijlage! Dit is gewoon rond 0.00 uur gemaakt, en niet met een code... Je ziet dus geen verschil, alleen is de ene wat dichter ingezoomd als de andere. Dus de andere kleuren zullen ook wel ongeveer zo zijn!

De eerste is een algemeen beeld.

De tweede is de grote ster volledig ingezoomt

De derde is een kleine ster volledig ingezoomt

post-33831-1151077153.jpg

post-33831-1151077161.jpg

post-33831-1151077172.jpg

Bewerkt: door Dutchy3010
  • 4 weken later...

Het is het Rockstar logo :l

De kleine sterren vormen een R,de grote ster vormt de Ster aan de voet van de R net zoals get rockstar logo,De grote gele ster is overgens de zon.

Aangezien,ik nu wel erg laat post in een topic die al een tijdje dood is...Is dit al bekent zie WikiGTA

Bewerkt: door Ramon™
Het is het Rockstar logo :l

De kleine sterren vormen een R,de grote ster vormt de Ster aan de voet van de R net zoals get rockstar logo,De grote gele ster is overgens de zon.

eeeh ja..dit was al een tijdje bekend dat dit het rockstar logo is.

bovendien heb je een topic gebumpt (niet moderatorachtig bedoelt) maar als je een topic bumpt,kijk dan eerst zoals in dit geval of dit niet algemeen bekend is dat die sterren een rockstar logo vormen.dit was trouwens ook bij gta III en vice city.

EDIT: ik zie dat je nieuw bent,dus kon je het ook nog niet zo goed weten dat dit al bekend was op het forum,maar lees wel ff forumregels na voor een goede start op het forum! ;)

Greetz :klap:

Bewerkt: door gtagangster
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...