Jump to content

Ook Rode Ufo bij boot Alcatraz

Easteregg Seeker

Recommended Posts

Het is het Rockstar logo :l

De kleine sterren vormen een R,de grote ster vormt de Ster aan de voet van de R net zoals get rockstar logo,De grote gele ster is overgens de zon.

eeeh ja..dit was al een tijdje bekend dat dit het rockstar logo is.

bovendien heb je een topic gebumpt (niet moderatorachtig bedoelt) maar als je een topic bumpt,kijk dan eerst zoals in dit geval of dit niet algemeen bekend is dat die sterren een rockstar logo vormen.dit was trouwens ook bij gta III en vice city.

Greetz :klap:

Jah sorry ik kwam er pas later achter :l,maar ik was al bezig met editen toen jij poste

Het is het Rockstar logo :l

De kleine sterren vormen een R,de grote ster vormt de Ster aan de voet van de R net zoals get rockstar logo,De grote gele ster is overgens de zon.

eeeh ja..dit was al een tijdje bekend dat dit het rockstar logo is.

bovendien heb je een topic gebumpt (niet moderatorachtig bedoelt) maar als je een topic bumpt,kijk dan eerst zoals in dit geval of dit niet algemeen bekend is dat die sterren een rockstar logo vormen.dit was trouwens ook bij gta III en vice city.

EDIT: ik zie dat je nieuw bent,dus kon je het ook nog niet zo goed weten dat dit al bekend was op het forum,maar lees wel ff forumregels na voor een goede start op het forum! ;)

Greetz :klap:

Ik wist al een tijdje dat bekent was,maar niemand in dit topic heeft dit nog geroepen,vandaar dat ik het nogmaals post,todat ik zag dat dit topic al een tijdje dood was...

Bewerkt: door Ramon™
Delen op andere websites

• Reacties 73
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Easteregg Seeker

12

• coz

10

• gta dylan

7

• Miyamoto

5

Top Posters In This Topic

Posted Images

het ging in dit topic ook helemaal niet om de witte sterren .. dus dan wordt het ook niet geroepen ..

uhm .. de witte punten moet je vergeten , dat zijn de normale sterren ,

(en die vormen het Rockstar logo ;P niet de grote beer ...

maargoed .. welkom op het forum :)

Het ging om die groene grote ster,en dat was de ster van Rockstar,maar het heeft geen zin om nu te gaan discuseren,omdat dit topic tog al dood is.

Delen op andere websites

het ging in dit topic ook helemaal niet om de witte sterren .. dus dan wordt het ook niet geroepen ..

uhm .. de witte punten moet je vergeten , dat zijn de normale sterren ,

(en die vormen het Rockstar logo ;P niet de grote beer ...

maargoed .. welkom op het forum :)

Het ging om die groene grote ster,en dat was de ster van Rockstar,maar het heeft geen zin om nu te gaan discuseren,omdat dit topic tog al dood is.

ooooooh .. je bedoelt omdat die ster groenig is/lijkt

ooohhhzo.jpg

ik verwacht dat ie het over een andere iets heeft :)

Delen op andere websites

• 1 maand later...
  • 1 maand later...

Wat ook toevallig is..

Ik zie die gekleurde sterren alleen in de buurt van de Gant Bridge..

Maar even off-topic..

Heeft R* ons al een tip gegeven over de grote EE waar ze het over hebben..

Ik zoek nou al maanden naar die EE maar heb nog nooit wat nieuws ontdekt..

Delen op andere websites

volgens mij zijn het gewoon andere kleure sterren

Dit kan uiteraard ook. In een levensloop van een ster zitten verschillende fasen. Zo ook de fase genaamd 'Rode Reus'.

Foto van een Rode Reus:

betelgeuze.jpg

Je hebt ook sterrenstelsels (bij ons: het melkwegstelsel), een aantal sterren bij elkaar. In het volgende plaatje zie je een dwergsterrenstelsel, maar daar zie je ook een roodkleurige ster in.

art460a.jpg

Je hebt ook nog andere fasen. Misschien dat daar die 'groene ster' vandaan komt.

En er zijn verschillende sterren, als rode dwerg, bruine dwerg en zwarte dwerg.

Kortom: Er zijn veel verschillende soorten sterren. Het kan makkelijk zijn dat R* een ster heeft gemaakt die aan het 'uitsterven' is, of die juist net bezig is. Als je inzoomt met de fotocamera, zie je dat de grote sterren dezelfde vorm heeft als de kleine sterren. Dus dat betekent alleen maar dat hij minder lichtjaar van ons verwijdert is (behoorlijk wat minder, want anders had je hem met het blote oog zeker niet zo groot gezien!).

Ik hoop dat dit verhaal een beetje duidelijk is. Is ANW werkstuk/spreekbeurt nog ergens goed voor!

Groetjes, Dutchy3010

EDIT: ik heb even gekeken, en ik zie alleen een witte grote ster. Als je inzoomt (met fototoestel) zie je precies hetzelfde als bij de kleine witte sterren. Zie bijlage! Dit is gewoon rond 0.00 uur gemaakt, en niet met een code... Je ziet dus geen verschil, alleen is de ene wat dichter ingezoomd als de andere. Dus de andere kleuren zullen ook wel ongeveer zo zijn!

De eerste is een algemeen beeld.

De tweede is de grote ster volledig ingezoomt

De derde is een kleine ster volledig ingezoomt

ikheb het ook is gezien maar ik vloog met hydra er nr toe het was een ufo maar ze zijn tesnel foto komt nog

Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...