Jump to content

Ook Rode Ufo bij boot Alcatraz

Recommended Posts

Geplaatst:
ikheb het ook is gezien maar ik vloog met hydra er nr toe het was een ufo maar ze zijn tesnel foto komt nog

Dit lijkt me zeer sterk, aangezien Rockstar al lang heeft toegegeven dat er geen UFO's in het spel voorkomen.

• 1 maand later...
  • Reacties 73
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Easteregg Seeker

12

• coz

10

• gta dylan

7

• Miyamoto

5

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

ikheb het ook is gezien maar ik vloog met hydra er nr toe het was een ufo maar ze zijn tesnel foto komt nog

Dit lijkt me zeer sterk, aangezien Rockstar al lang heeft toegegeven dat er geen UFO's in het spel voorkomen.

Eigenlijk wel jammer...dat ze het spel écht helemaal hadden volgestopt met die dingen... hmmm

btw, valt Alcatraz misschien wel te bewonderen in de Hidden Interiors hemel?

Geplaatst:

Dit heb ik zelf nog nooit gezien, maar als ik een keer op die plek ben, zal ik zeker zonder cheats gaan kijken. Ik vind het zelf wel jammer dat Alcatraz weg is gehaald. Ik denk niet dat ze dit hebben vergeten weg te halen toen Alcatraz eruit was gehaald, maar ik weet wel dat ze een grote fout hebben gemaakt. Die groene ster kan een bug zijn doordat je een cheat heb ingevoerd......

Ik denk dat het een ster is, een ufo zou R* er nooit in doen, dat hebben ze beloofd, dus het zal wel een rare ster of lichtje zijn van een vliegtuig...........

Geplaatst:
Dit heb ik zelf nog nooit gezien, maar als ik een keer op die plek ben, zal ik zeker zonder cheats gaan kijken. Ik vind het zelf wel jammer dat Alcatraz weg is gehaald. Ik denk niet dat ze dit hebben vergeten weg te halen toen Alcatraz eruit was gehaald, maar ik weet wel dat ze een grote fout hebben gemaakt. Die groene ster kan een bug zijn doordat je een cheat heb ingevoerd......

Ik denk dat het een ster is, een ufo zou R* er nooit in doen, dat hebben ze beloofd, dus het zal wel een rare ster of lichtje zijn van een vliegtuig...........

Mag ik vragen, wat je bedoeld met:

maar ik weet wel dat ze een grote fout hebben gemaak

??

:engel:

Geplaatst:

Mag ik vragen, wat je bedoeld met:

maar ik weet wel dat ze een grote fout hebben gemaak

??

:engel:

Rockstar heeft een grote fout gemaakt dat ze Alcatraz eruit hebben gehaald, het zal nog leuker zijn als die er in zat en dat je daar missies kon doen....

Geplaatst:

ooh op die manier.

Ja ik het ook zéééééééér jammer.

Op een of andere manier heb ik wat met Alcatraz.. komt denk ik door de film The Rock.

Echt jammer.

Geplaatst:

tsja , dat kan ook. Maar toch zie ik oook die gloed :?

Die gloed heb ik ook al vreemd gevonden... Misschien moet iemand een e-mail naar R* sturen??? Die e-mail is een grapje hoor! Daar krijg je toch nooit een zinnig antwoord op...

Ik betwijfel toch of het echt de bedoeling was om zoiets in het spel te hebben. Daarom denk ik meer aan een bug dan aan een EE. Maar aan de andere kant kun je ook gelijk hebben hoor, Easter Egg Seeker!

Volgens mij...Is dit geen EE maar een foto ops. Aan de gloed te zien. Of als je het wil weten vlieg je er toch een stuk heen je hebt je jetpack. ;)

veel mensen zeggen dat die vliegende bolletjes gewoon commercial vliegtuigen zijn

Geplaatst: (bewerkt)

ik wil even iets zeggen.

die rode bollen en die witte zijn geen vliegtuigen.

want ik heb eens met een hydra heel maar dan ook heel

dicht bij zo'n licht kunnen vliegen en het was een

rode bol of een witte als je bij een witte vliegt.

die bollen zijn geen vliegtuigen!

Bewerkt: door gta dylan
  • 1 maand later...
Geplaatst:

sterren hebben alle kleuren, rood, geel, blauw en zo nog veel meer.

je ziet ze alleen als het witte.

maar misschien heeft rockstar een paar andere kleuren sterren gemaakt. of om hun sterrenbeeld duidelijker te maken. ik denk dat dit niks met alcatraz te maken heeft...

Geplaatst:

Hmm. De zoektocht naar alcatraz

hij houdt nooit op. ik deed 2 jaar geleden hier ook mee naar het onderzoek.

we hebben op ELKE plek van san andreas gezocht.

ook in blue hell...

als er nu nog iets gevonden wordt, dan krijg je van mij een medaille. :*D

Geplaatst:
Hmm. De zoektocht naar alcatraz

hij houdt nooit op. ik deed 2 jaar geleden hier ook mee naar het onderzoek.

we hebben op ELKE plek van san andreas gezocht.

ook in blue hell...

als er nu nog iets gevonden wordt, dan krijg je van mij een medaille. :*D

Ik zoek ook al 2 jaar naar Alcatraz en ik heb nog nix gevonden

Ik word en echt :bonk::muur::cab: (gek) van!!!

Srry voor off topic maar dit forum slaat nergends op dus zou een moderator graag een :slotje: willen doen!!

Geplaatst: (bewerkt)

Bedoel je niet topic in plaats van forum

Je mag toch niet om slotjes vragen toch :?

>>> Door Bling: Inderdaad, maar laat dit voortaan aan de moderators over aub. ;) <<<

Bewerkt: door Bling
Geplaatst:
Srry voor off topic maar dit forum slaat nergends op dus zou een moderator graag een :slotje: willen doen!!

Je mag niet om slotjes vragen. Wij bepalen zelf wel of we het topic een slotje waard vinden of niet. Aangezien jij dit topic bumpt met een post dat geheel offtoppic is, voel ik mij genoodzaakt om dit topic te sluiten. Ik denk namelijk ook dat er toch niet veel nuttigs meer toe te voegen valt aan dit topic, aangezien alles nu wel een beetje duidelijk moet zijn. Als mensen nog wat over Alcatraz kwijt willen, kunnen zij dat doen in dit topic. Verder wil ik je (gta-freak-24) echter wel vriendelijk verzoeken om te stoppen met het plaatsen van dit soort onnodige berichten, want het komt er eigenlijk op neer dat jij nu de oorzaak bent van het slotje wat nu op dit topic komt.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...