El_EviL_{EL} Geplaatst: 7 mei 2006 Rapport Geplaatst: 7 mei 2006 Ik kan MTA:Sa niet spelen Want ik heb versie 1.1 en het moet 1.0 zijn van het spel Iemand enig idee voor een oplossing Reageren
killerfragger Geplaatst: 7 mei 2006 Rapport Geplaatst: 7 mei 2006 vreemd meshien her installeren dat kan en wel voor je her installerd wel even de complete map weg halen kunnen wel eens bestande blijven staan Reageren
Typhoon Geplaatst: 7 mei 2006 Rapport Geplaatst: 7 mei 2006 (bewerkt) Je kan je game met een patch downgraden, zodat jou game V1 wordt, die patch kan je hier downloaden. Als het goed is kan je dan wel spelen. Succes. Bewerkt: 7 mei 2006 door Typhoon Reageren
El_EviL_{EL} Geplaatst: 7 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 7 mei 2006 Ow weet het weer Heb blijkbaar perongeluk eens een NO-CD crack erop gezet Ben ik die crack dan kwijt ? Reageren
SummerBase Geplaatst: 8 mei 2006 Rapport Geplaatst: 8 mei 2006 Wij praten hier niet over warez, volgens mij heb je een crack gebruikt om een spel te unlocken van zijn beveiliging dit is in feite ilegaal dus zou je zonder de cd ook niet mogen spelen. Doe gewoon je cd er in en je hebt nergens last van. Veel plezier op mta, mischien kom ik je nog een keer tegen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.