vinnie1234 Geplaatst: 7 mei 2006 Rapport Geplaatst: 7 mei 2006 is er een mod voor 2 player en 1 voor nederlants gesproken of ondertitelt en hoe kan je je eigen stad maken Reageren
Wazuup Geplaatst: 7 mei 2006 Rapport Geplaatst: 7 mei 2006 Een mod om te multiplayeren is er zeker, meerdere zelfs. MTA is de bekendste. Er wordt hier op het forum ook geknutseld aan SA-2P, maar daar moeten we nog even op wachten. Je eigen stad maken, doe je niet even snel. Hiervoor zal je moeten leren modden. De Master Tutorial List kan je al een heel eind op weg helpen. Kijk ook hier even. Veel succes, Greetz Wazuup Reageren
Crowsoul Geplaatst: 7 mei 2006 Rapport Geplaatst: 7 mei 2006 is er een mod voor 2 player en 1 voor nederlants gesproken of ondertitelten hoe kan je je eigen stad maken .....en wie was er nu eerst de kip of het ei Nee serieus, grapje. voor zo ver ik weet is er momenteel nog geen NL GTX (jammer genoeg) Reden: te veel text in die GTX (titanenwerkje) En wat het mappen betreft ga je beter es rondneuzen in onze "master tutorial list" Reageren
EXIT Geplaatst: 13 mei 2006 Rapport Geplaatst: 13 mei 2006 der is wel een mod dat je met twee kunt spelen Reageren
Typhoon Geplaatst: 14 mei 2006 Rapport Geplaatst: 14 mei 2006 (bewerkt) Jarno en JguntherS en nog een paar mensen waren hier wel met een 2p mod bezig, er was ook een apart subfora, maar die is verdewenen, ik zou 1 van die 2 pm'en om te vragen dat ze nog door gaan. Hier is ook een site over een 2p mod voor San Andreas maar 13 julie 2005 is daar voor het laatst iets gezegd, dus dat zal ook wel dood zijn. Over Nederlandse vertaling in dit topic zijn er mensen mee bezig onder wie ik. Die mod is natuurlijk niet zomaar klaar, dus als nog iemand helpen wil, dan moet hij het maar zeggen daar. @post hieronder, dit mog je vast wel vertellen, het stond ook bij medelingen, en Jarno is nu SL ipv ML. Bewerkt: 14 mei 2006 door Typhoon Reageren
Dynamic Geplaatst: 14 mei 2006 Rapport Geplaatst: 14 mei 2006 Ze zijn gewoon nog door gegaan hoor! maar omdat er wat problemen waren met Jarno van een MP:hack hebben ze hem verwijderd van mIRC,Gtaforums.com,en zijn fora weggehaalt van SA;2p en hij is ook gedregradeerd ofzow van MOD tot ML maar op de site van www.sa-mp.net is een engelse blog! zo kan je volgen waar hun mee bezig zijn! Voor mods of jarno als ik dit niet mog vertellen edit ik me bericht PB me daarvoor M.v.G Dynamic Reageren
the maxz Geplaatst: 4 juni 2006 Rapport Geplaatst: 4 juni 2006 em weet iemand zoon 2player mod te vinden het internet k zou dit graag doen P.S ik ben niet iemand die erg veel met computers kan maar is zelf modden moeilijk of nie Reageren
Crowsoul Geplaatst: 5 juni 2006 Rapport Geplaatst: 5 juni 2006 em weet iemand zoon 2player mod te vinden het internet k zou dit graag doenP.S ik ben niet iemand die erg veel met computers kan maar is zelf modden moeilijk of nie Basic modden niet. Maar zelf mods maken en modelen das wel al heel wat moeilijker hoor. Topic zat daar over;) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.