Jump to content

New model army

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey kan iemand deze missie halen van Zero???

hij is egt heel moelijk

Geplaatst: (bewerkt)

Mission passed - New model army

Missie gehaald, beloning: $7000. De zero missie's zijn voorbij en nu heb je dus ook direct toegang gekregen tot een nieuwe asset ($) waar je elke keer $5000,- kan ophalen. Ik heb geen cheats en/of mods gebruikt. Veel plezier en succes met de volgende missie's.

Bewerkt: door SummerBase
Geplaatst:

Ok HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL erg bedankt!! :klap::bier::*D

Geplaatst:

Kan je aub ook t-bone mendez halen en onderwateroefening????:puh:

Het lukt me gwn niejt :bonk::-(

alvast bedankt

Geplaatst:

Ok doe ik wel...

Moet ik enkel t-bone mendez + meer lung capacity halen of ook die missie waarvoor je dat nodig hebt? ( Amphibious assault)

Geplaatst:

eeeuhm doe maar wat jij wilt maar niejt meer dan diej missie na de Amphibious Assoult;)

doe die amphibious assault ook maar aub;):puh:

Geplaatst:

Ok, T-bone mendez en amphibious assault zijn beide gehaald. :Y

Hier is je savegame terug. :)

Geplaatst:

snapt iemand hoe die missie moet met t-bone en mike? ik krijg wel een blokje te zien maar er is geen rode cirkel ofzo.kijk maar

snapt iemand hoe die missie moet met t-bone en mike? ik krijg wel een blokje te zien maar er is geen rode cirkel ofzo.kijk maar

Geplaatst:

Jou bestand is helemaal leeg. Het is een helemaal wit stuk. Zonder iets erop. Misschien ben je wat vergeten?

Geplaatst:

Je hebt de cheat 'aezakmi' aanstaan die ervoor zorgt dat je nooit politie achter je aan krijgt.

Zet die cheat uit door hem opnieuw in te tikken. Dan zou je zonder moeite verder kunnen gaan.

Geplaatst:

OOOOO Ja natuurlijk!!!ik ben een btje dom:P

Wat ben ik blij dat er zo'n forum is voor SA:P

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...