ruby159 Geplaatst: 7 mei 2006 Rapport Geplaatst: 7 mei 2006 hoi zoals ik al zei ik heb een windows 98 pc als ik internet explorer 6 opstart komt er steets -rapport verzenden- -rapport niet verzenden- ik denk oh dan download ik firefox maar dan doet die dat ook alleen geen -rapport verzenden- -rapport niet verzenden- maar zon bericht er is een fout opgetreden en dan moet je op sluiten klikken dus ik kan nu even niet internetten dus wie kan me helpen alvast bedankt ruby159 (p.s. als ik niet duidelijk ben geweest moet je dat even zeggen dan post ik schreenschots) Reageren
Arjen Geplaatst: 7 mei 2006 Rapport Geplaatst: 7 mei 2006 Euh.. Hoe kom je dan op deze site? Nja, nvm. Misschien is het handig als je je virusjes even scant of je zoekt even op Google. Je hebt zoveel keuzes. Als het niet werkt kan je ook naar de dichtsbijzijnde computerwinkel gaan, die moeten dat wel kunnen fixen. Reageren
ruby159 Geplaatst: 7 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 7 mei 2006 (bewerkt) Euh.. Hoe kom je dan op deze site? Nja, nvm. Misschien is het handig als je je virusjes even scant of je zoekt even op Google. Je hebt zoveel keuzes. Als het niet werkt kan je ook naar de dichtsbijzijnde computerwinkel gaan, die moeten dat wel kunnen fixen. ik had hier al eerder een topic gepost over gta SA en toen zag ik dat je ook over de pc kon praten ma kijk ik scan heel vaak en heb owk al gezogt op google maar kon niks vinden en hier baal ik echt van ik heb de pc bij albert heijn gekocht dus k kan er niet mee trug maar die pc is ook al 5 jaar oud dus k weet niet of je na een computer winkel kunt gaan [p.s.en dit is onze gewoone computer die het wel doet maar ik wil dus kunnen internetten op mij pc ] Bewerkt: 8 mei 2006 door ruby159 Reageren
Le MrG Geplaatst: 8 mei 2006 Rapport Geplaatst: 8 mei 2006 Hij bedoelt, jij zegt dat je dan errors krijgt Dus dan werkt je browser niet en kun je geen site's bezoeken Maar toch kun je hier posten, daarom vraagt hij dat Reageren
Jarno Geplaatst: 8 mei 2006 Rapport Geplaatst: 8 mei 2006 Het gouden antwoord: Her-installeer Windows En zelfs PC's bij AH kan je terugsturen naar de fabriek. Maar niet naar 5 jaar meestal . Reageren
Flitskikker Geplaatst: 8 mei 2006 Rapport Geplaatst: 8 mei 2006 Ook kun je kijken of je Internet Explorer 5 kunt installeren. Of je mail Microsoft even. Reageren
ruby159 Geplaatst: 8 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 8 mei 2006 Hij bedoelt, jij zegt dat je dan errors krijgtDus dan werkt je browser niet en kun je geen site's bezoeken Maar toch kun je hier posten, daarom vraagt hij dat dat heb ik al gezecht wij hebben nog een andere computer maar ik zou graag willen internetten op mij eigen pc Reageren
ruby159 Geplaatst: 8 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 8 mei 2006 ik heb al een oplossing bedacht met me vader als we de nou xp opzetten zou het dan helpen en gaat xp snel op een 128mb intern geheugen of raden jullie aan om er extra geheugen in te bouwen Reageren
SummerBase Geplaatst: 8 mei 2006 Rapport Geplaatst: 8 mei 2006 Ja 128MB intern geheugen is veel te weinig, ik weet niet wat je er mee wilt gaan doen maar 256mb is tegenwoordig het vereiste. En 512Mb is normaal. Als je niks meer doen dat alleen maar internette zou 256mb genoeg moeten zijn. Maar wil je er wat op gaan doen zoals photoshop of een andere zware bewerking of een game zou ik er voor kiezen om toch voor 512mb te gaan. Veel succes. Reageren
ruby159 Geplaatst: 9 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 mei 2006 (bewerkt) oke bedankt dan ga ik voor het zekere en zet er 512 mb in Bewerkt: 9 mei 2006 door ruby159 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.