NIELS_ Geplaatst: 4 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2006 Is het ondertussen wel bekend geworden? Ik heb er ook last van! Reageren
Lantyz Geplaatst: 4 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2006 Het is een van de kleine bugs dat zich voordoet wanneer je de Editor draait onder Windows XP. Het is niet te verhelpen. Lastig, maar niets dramatisch. Reageren
NIELS_ Geplaatst: 4 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2006 Heb jij daar ook last van of niet? Reageren
Tunix Geplaatst: 8 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2006 Maar ik heb win 2000 en bij mij doet hij het ook! Raarheid. Reageren
maarte41 Geplaatst: 8 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2006 Op elk systeem heeft de editor wel wat bugs. Ik gebruik het op windows 98 en heb ook wat kleine probleempjes, hij laat bijvoorbeeld geen pijlen zien op wegen. Reageren
hardcore_bob Geplaatst: 3 februari 2007 Rapport Geplaatst: 3 februari 2007 (bewerkt) Mijn editor heeft heel weinig knopjes bovenaan en ik kan alleen in een zwart scherm wat vierkantjes trekken... meer dan dit berijk ik niet: Edit: Dit probleem is al opgelost en had ik ook al in een andere topic gepost. Bewerkt: 5 februari 2007 door hardcore_bob Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.