Mania-92 Geplaatst: 8 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2004 Om deze auto in Vice City te zetten moet je eerst de ViceCityModManager downloaden en installeren in je Vice City map en dan unzip je het voertuigen zip bestand en zet je .vcm bestand in deze directory \Vice City map\mods\vcm\ dit staat in de readme dus mijn vraag is hoe unzip ik dat Reageren
PatrickW Geplaatst: 8 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2004 Als je windows XP gebruikt, kun je gewoon in de verkenner dubbelklikken op de zip file om het te unzippen. Als je een andere windows versie gebruikt heb je hiervoor een speciaal programma nodig zoals b.v. Winzip Reageren
Mania-92 Geplaatst: 9 oktober 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 9 oktober 2004 Als je windows XP gebruikt, kun je gewoon in de verkenner dubbelklikken op de zip file om het te unzippen. Als je een andere windows versie gebruikt heb je hiervoor een speciaal programma nodig zoals b.v. Winzip er staat dan windows kan dit bestand niet openen Reageren
Eclipse Geplaatst: 9 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2004 download hier winrar..ik raad je aan om de "dutch" versie te downloaden Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.