TubS Geplaatst: 7 mei 2006 Rapport Geplaatst: 7 mei 2006 Ok. Als ik probeer een auto te modificeren dan wordt ik uit het spel gegooid. meestal zonder error gewoon eruit. Dit heb ik geprobeerd: - SA:MP installen - GTA opnieuw installen - Graphisch alles op low zetten - usertrack procedure gevolgd - alle achtergrond programma's uitgezet - hulp gevraagd op forum en IRC mischien weet hier iemand iets Reageren
erterer0 Geplaatst: 7 mei 2006 Rapport Geplaatst: 7 mei 2006 (bewerkt) Beta 3 doet het toch niet meer (dank je wel Big Smoke voor de informatie!) , maarja zover ik weet lukt het auto modden niet bij allen servers. P.S. Ik weet dit niet 100% zeker! Bewerkt: 7 mei 2006 door erterer0 Reageren
TubS Geplaatst: 7 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 7 mei 2006 ten eerste is dit bij versie 2.5 en ten tweede ik heb het op diverse servers geprobeerd, waaronder mijn eigen waar dat gewoon ingesteld is. Andere mensen kunnen het namelijk wel. Mijn broertje kan het ook niet :S Reageren
Azer Geplaatst: 8 mei 2006 Rapport Geplaatst: 8 mei 2006 Helaas ben je niet de engiste met dit probleem (heb er zelf ook een tijdje last van gehad), het probleem is er helaas ook bij beta #3, hoop dat ze binnenkort tijd hebben om naar mijn bugreports te kijken Reageren
TubS Geplaatst: 8 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 8 mei 2006 ok azer ik heb er nog over gesproken met littlewhitey en hij zei dat het een bug was en dat ik niet de enige was die er last van had. Dus er zit voor mij niks anders op dan te wachten en de autos te laten modificeren door andere. Reageren
killme Geplaatst: 22 mei 2006 Rapport Geplaatst: 22 mei 2006 ja hoe lang wachten we al ... lol ben ook aan het wachte hij crasht alleen maar Reageren
Azer Geplaatst: 22 mei 2006 Rapport Geplaatst: 22 mei 2006 ja hoe lang wachten we al ... lol ben ook aan het wachte hij crasht alleen maar misschien wachten tot een nieuwe release waarbij het gefixed is Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.