Laurenz Geplaatst: 7 mei 2006 Rapport Geplaatst: 7 mei 2006 (bewerkt) Ik krijg vaak persoonlijke berichtjes waar ik mijn avatar vandaan haal. Bij deze de site voor iedereen! http://www.coolbuddy.com/icon/icons_buddy01.htm ^edit: Nog een http://www.badassbuddy.com/ happy downloading! Groetjes Laurens Bewerkt: 7 mei 2006 door Laurenz Reageren
Typhoon Geplaatst: 7 mei 2006 Rapport Geplaatst: 7 mei 2006 (bewerkt) Hey erg bedankt dat je het hier neerzet, maar volgens de regels mag het niet. Geen reclame ( een eenvoudige link naar eigen site in signature mag ) Dus voortaan niet meer doen hé! Wel bedankt voor je link, het zijn inderdaad leuke ava's. EDIT: Het mag dus wel, ik vindt het niet erg! Bewerkt: 8 mei 2006 door Typhoon Reageren
Laurenz Geplaatst: 7 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 7 mei 2006 Hey erg bedankt dat je het hier neerzet, maar volgens de regels mag het niet. Geen reclame ( een eenvoudige link naar eigen site in signature mag ) Dus voortaan niet meer doen hé! Wel bedankt voor je link, het zijn inderdaad leuke ava's. Ow sorry, maar dit is geen reclame toch? hier hebben alle members wat aan!? Greetz Laurenz Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 7 mei 2006 Rapport Geplaatst: 7 mei 2006 Strikt genomen is het reclame, maar ik ben het met je eens dat het wel handig is voor mensen die hun avatar zat zijn. Dus laat maar staan het topic . Ik heb wel even de vrijheid genomen om alle hoofdletters in je post en in de titel te vervangen door de iets rustiger "normale" variant. Reageren
Laurenz Geplaatst: 7 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 7 mei 2006 Strikt genomen is het reclame, maar ik ben het met je eens dat het wel handig is voor mensen die hun avatar zat zijn. Dus laat maar staan het topic . Ik heb wel even de vrijheid genomen om alle hoofdletters in je post en in de titel te vervangen door de iets rustiger "normale" variant. haha ja sorry caps lock aanlaten staan Reageren
Flitskikker Geplaatst: 8 mei 2006 Rapport Geplaatst: 8 mei 2006 Haha, leuke avatars. Misschien ga ik er eens een dragen. Reageren
Daan007 Geplaatst: 8 mei 2006 Rapport Geplaatst: 8 mei 2006 Dankje Laurenz, hier was ik al heel lang naar op zoek Ik gebruik er nu ook een Reageren
Achille Geplaatst: 8 mei 2006 Rapport Geplaatst: 8 mei 2006 Pfff.... Binnekort heeft iedereen zon ava :s Dankje Laurenz Reageren
Juice Geplaatst: 8 mei 2006 Rapport Geplaatst: 8 mei 2006 Pfff....Binnekort heeft iedereen zon ava :s Dankje Laurenz Ach wat maakt het uit. Ik weet zeker dat al die avatars volgende week weg zijn. Zulke dingen zijn leuk, en na 2 weken is het in de prullenbak. Die avatars zijn zo uit, vertrouw me. Reageren
Laurenz Geplaatst: 8 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 8 mei 2006 Pfff....Binnekort heeft iedereen zon ava :s Dankje Laurenz Boeiend, er zijn er 10000den verschillende. Leuk toch! Groetjes Laurens Reageren
P-Jamma Geplaatst: 9 mei 2006 Rapport Geplaatst: 9 mei 2006 @ Achille inderdaad, kijk naar de Userbalken, die waren ook even helemaal "in"... En nu zie je ze nergens meer ... Reageren
Le MrG Geplaatst: 9 mei 2006 Rapport Geplaatst: 9 mei 2006 <------------------------------------------------------ Ik heb er toch een genomen ^^ Reageren
Achille Geplaatst: 9 mei 2006 Rapport Geplaatst: 9 mei 2006 (bewerkt) Je bent gewoon een na-aper.. Je ava moet uniek zijn dat is mooi, niet zon standaard iets.. Fakers >>> Door .Levi.: Ieder zijn eigen mening Achille.. Zo heb je in het graphics wereldje soms iets wat een tijdje erg in is (mode) bijvoorbeeld: (smudge). Dit is misschien wel na-aap, maar iedereen vind het op dat moment leuk, vind de één dat niet? Dan doet die gene toch lekker origineel (in dit geval jij). Kortom: laat sommige leden gewoon iets doen wat zij leuk vinden, en trek je er niet zoveel van aan.<<< Bewerkt: 9 mei 2006 door .Levi. Reageren
Laurenz Geplaatst: 9 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 mei 2006 (bewerkt) Mijne is het origineelst die heeft mijn naam erin staan Bewerkt: 9 mei 2006 door Laurenz Reageren
Juice Geplaatst: 10 mei 2006 Rapport Geplaatst: 10 mei 2006 Mijne is het origineelst die heeft mijn naam erin staan Doe niet zo bijzonder. Die kun je gewoon zelf maken bij die avatarsite -.-' Allemaal simpel met 3 klikjes.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.