Laurenz Geplaatst: 10 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 10 mei 2006 Mijne is het origineelst die heeft mijn naam erin staan Doe niet zo bijzonder. Die kun je gewoon zelf maken bij die avatarsite -.-' Allemaal simpel met 3 klikjes.. I know; buddybuilder Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 12 mei 2006 Rapport Geplaatst: 12 mei 2006 (bewerkt) Leuke site! Heb er zelf ook al een Avy van af gehaald <------------------------------- *EDIT: Wtf! Ik zie dat hij helemaal uitgerekt is *EDIT2: Hij is weer normaal Bewerkt: 12 mei 2006 door DaddyPimp Reageren
KillerR Geplaatst: 24 mei 2006 Rapport Geplaatst: 24 mei 2006 Mijne is het origineelst die heeft mijn naam erin staan Doe niet zo bijzonder. Die kun je gewoon zelf maken bij die avatarsite -.-' Allemaal simpel met 3 klikjes.. Dat wil ik ook! Hoe doe je dat op die site? Reageren
Stan O. Geplaatst: 4 juni 2006 Rapport Geplaatst: 4 juni 2006 Hey Bedankt Laurenz ik ga zeker een avater gebruiken! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.