Jump to content

HTML Editor of Kladblok?

29 leden hebben gestemd

1. 1. HTML Editor of Kladblok?

• HTML Editor (Incl. niet officiële versies van Kladblok)
      11
    • Kladblok
      17

Recommended Posts

Geplaatst:
Ik gebruik HTML Editor. Je kun er veel meer dingen mee doen. Een klik op "Datum en tijd invoeren" knop bij de HTML-Editor is bij kladblok en hele code typen.

Inderdaad.

Maar in kladblok leer je het wel ;).

Geplaatst:

gebruik allebie eigenlijk :engel:

htlm editor als ik snel even wil doen.

oud vertrouwde kladblok als ik lekker de tijd neem

Geplaatst:

ik gebruikte eerst altijd kladblok dan leer je teminste echt php/html want een beetje frontpage kan iedereen wel vind ik.

maar ik gebruik nu gewoon crimson editor dit is net zoiets als kladblok maar dan met kleur code enzo dan zie je sneller de fouten

Geplaatst:

Ik gebruik eigenlijk anders, want op mijn cpanel zit een speciale html script waardoor je zo een pagina document kan maken, maar het editen is net als kladblok, dus kladblok is mijn stem _O_

Geplaatst:

Ik gebruik voornamelijk Kladblok.

Maar ik gebruik ook Dreamweaver en 1stpage 2000 aangezien daar de code gekleurd is wat net iets lekkerder werkt.

Tevens gebruik ik Wordpad aangezien deze beter met grotere bestanden overweg kan dan kladblok

Geplaatst:

Wordpad werkt mischien iets fijner maar zover ik weet kun je hem niet met een andere ext. opslaan zoals bijvoorbeeld .html of .php toch?

je kan wel een bestand openen en dan weer opslaan met andere ext. dat kan wel maar als je zelf helemaal vanaf het begin typt met werdpad kun je het niet opslaan

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...