kevin_92 Geplaatst: 8 mei 2006 Rapport Geplaatst: 8 mei 2006 (bewerkt) Ik kijk bij Programma Lijst van gtaforum. En zag Adobe Photoshop CS2. Ik heb het ge download. En hier kom me vraag wat nu??? Ik druk op setup en iets dat die niet ken open. En de ander zijn volgens mij gewoon plaatjes enz. Dus wat nu?? edit: ik heb een nieuwe vraag klik hier om tezien Bewerkt: 8 mei 2006 door kevin_92 Reageren
RobbertR Geplaatst: 8 mei 2006 Rapport Geplaatst: 8 mei 2006 Ik kijk bij Programma Lijst van gtaforum.En zag Adobe Photoshop CS2. Ik heb het ge download. En hier kom me vraag wat nu??? Ik druk op setup en iets dat die niet ken open. En de ander zijn volgens mij gewoon plaatjes enz. Dus wat nu?? Het probleem is bij dus dat hij iets niet kan openen. Kan je mischien even uitleggen of hij een foutmelding geeft, of iets anders waar we wat mee kunnen. Een andere optie is om het opnieuw te downloaden. Reageren
Blu3ice Geplaatst: 8 mei 2006 Rapport Geplaatst: 8 mei 2006 (bewerkt) Wat je kan proberen is downloaden vanaf de Adobe-site, je moet je wel eerst inschrijven. Ik geef even de inschrijflink: (eens ingeschreven kan je dan downloaden) Adobe.com community login page , en klik op REGISTER Suc6, en moest het niet lukken, post het of PM me! Blu3ice Bewerkt: 8 mei 2006 door Blu3ice Reageren
kevin_92 Geplaatst: 8 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 8 mei 2006 (bewerkt) Weet iemand ander waar ik Adobe Photoshop CS2 ken dowloaden?? Die links niet goed. Edit:ik verander me vraag naar 2nieuwe de nieuwe; weet iemand waar ik een bestand waar ik sig ken maken?? Zo ja waar ken ik hem (gratis) dowloaden?? Edit2:Liefst 1bestand en dat je er alles van weet. Ik wil geen misluking meer. Ik heb een bestand gedwonload had ik iets nodig. Nu heb iok 2virus. En ik heb totaal 1gb aan troep op me pc die ik niet meer ken vinden Bewerkt: 8 mei 2006 door kevin_92 Reageren
ViceAgent Geplaatst: 9 mei 2006 Rapport Geplaatst: 9 mei 2006 Hoi Kevin, Je wilt dus, als ik het goed begrijp, een programma downloaden dat gratis is en waar je meteen een signature kan maken (dus zonder allerlei tutorials enzo), ik denk dat dit zeer lastig is en dat je toch je creaties in paint moet maken, trouwens van dat virus; die is lijkt me niet zo lastig te verwijderen, scan je PC even met je virusscan (als je niet weet hoe dat werkt kun je het wel aan je ouders vragen, of hier natuurlijk!) en verwijder ze. Verder kan ik je adviseren om een signature aan te vragen in dit forum; je hebt hier geen kennis voor nodig (je moet wel even zeggen wat voor signature je wilt natuurlijk) en er zitten echte 'professionals'; oftewel mensen die goed signatures kunnen maken (en andere plaatjes natuurlijk). Succes man!! Reageren
kevin_92 Geplaatst: 10 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 10 mei 2006 Bedankt. Ik ga ff zelf morgen ff zoeken op internet. Ik heb eens voor een bestand 4uur gezocht. Dus geduld heb ik hier voor. En hb die virus gewist. En dat om een sig aan tevragen. heb ik al gedaan nog geen antewoord kijk zelf maar: KLIK Maar weet iemand nog iets PM me regeeer in dit topic. Ik hoor wel. Met vriendelijk groeten Kevin_92 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.