San_Andreas_Nigga Geplaatst: 8 mei 2006 Rapport Geplaatst: 8 mei 2006 Hey, mede forum leden. Ik heb weer eens een nieuwe signature gemaakt. Ik vind hem zelf wel leuk. Rates? Reageren
Le MrG Geplaatst: 8 mei 2006 Rapport Geplaatst: 8 mei 2006 (bewerkt) Ik vind hem leuk en geef m een 8 Het enige minpuntje is dat de tekst een beetje onduidelijk klein is Bewerkt: 8 mei 2006 door Le MrG Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 8 mei 2006 Rapport Geplaatst: 8 mei 2006 Hey, GL Heel mooi gemaakt hoor, alleen 1 ding is jammer: Rechts is dat lichte niet zo mooi. Ik vind dat het niet goed uitkomt met het jasje van Kanye. Maar toch nog een dik verdiende 8/10 Groetjes, Dutchy3010 Reageren
SamShine Geplaatst: 8 mei 2006 Rapport Geplaatst: 8 mei 2006 Je render is zwart, probeer daar rekening mee te houden als je met de background bezig bent! Hij is op sommige plekken gewoon te licht! En zoals hiervoor ook al werd gezegt, probeer je teskt te verbeteren, dit 'minpunt' zie ik in best veel van je creaties! KUTGW en succes met de tekst! Reageren
P-Jamma Geplaatst: 8 mei 2006 Rapport Geplaatst: 8 mei 2006 Een mooi ontwerp GL ... Alleen valt de Overbelichting hier wel erg op... Aan de linkerkant is het nog niet eens zo storend, alleen achter het hoofd van Kanye lijkt het wel een Bochel ofsow .... Ik vind eigenlijk de Tekst wel goed bij de Render passen, aangezien ze dezelfde kleuren hebben, maar Drop Shadow had misschien ook mooi gestaan ... Toch is het een mooi geheel, ga zo door GL! Reageren
Thabit Geplaatst: 8 mei 2006 Rapport Geplaatst: 8 mei 2006 Render past totaal niet bij de achtergrond. Ook is de sig aan de rechterkant veel te licht. Een 5. Reageren
killerfragger Geplaatst: 8 mei 2006 Rapport Geplaatst: 8 mei 2006 (bewerkt) wel wel een mooi achtergrond maar dit is volgens mijn geen combinatie een 7/10 krijg je Bewerkt: 8 mei 2006 door killerfragger Reageren
Dago58x Geplaatst: 8 mei 2006 Rapport Geplaatst: 8 mei 2006 General Lee My Bro Ik Vind Deze Sig Echt Een Toffe Sig Ik geef je een dikke 10 Reageren
P-Jamma Geplaatst: 8 mei 2006 Rapport Geplaatst: 8 mei 2006 Render past totaal niet bij de achtergrond. Ook is de sig aan de rechterkant veel te licht.Een 5. Het lijkt wel alsof jij en General Lee elkaar alleen maar zitten af te zeiken ... Wanneer Thabit een design post, heeft GL negatief commentaar, en wanneer GL iets post, heeft Thabit ook altijd negatief commentaar op, jullie hoeven elkaars Designs toch helemaal niet te Raten. Iemand niet mogen kan natuurlijk altijd.. Het is misschien beter als jullie dan elkaar gewoon negeren ... Reageren
King Room Geplaatst: 12 mei 2006 Rapport Geplaatst: 12 mei 2006 General Lee My BroIk Vind Deze Sig Echt Een Toffe Sig Ik geef je een dikke 10 Precies wat er staat niet de 5 maar ook een kleine 10!!! Reageren
ZUMZUM Geplaatst: 13 mei 2006 Rapport Geplaatst: 13 mei 2006 ik vind hem niet zo mooi. een 6 Reageren
Pitbull Geplaatst: 13 mei 2006 Rapport Geplaatst: 13 mei 2006 Een 7.9/10 voor deze sig echt mooi bmaar heb er mooiere gezien Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.